Minyak Angin Aromaterapi Lavender Roll On

Minyak Angin Aromaterapi Roll On antara minyak angin terhangat dijual dalam online. Selain fungsinya sebagai minyak angin, ia juga mempunyai bau wangi yang menyenangkan. Bak aromaterapi. Yang specialnya, ia direka dalam bentuk roll on. Main sapu dengan adanya roda pada atas botol.

Minyak Angin Aromaterapi Roll On, gambar Minyak Angin Aromaterapi Roll On, harga Minyak Angin Aromaterapi Roll On RM5.00 sekotak, kegunaan Minyak Angin Aromaterapi Roll On, beli Minyak Angin Aromaterapi Roll On murah di Serikin Sarawak

Harga pasaran: RM9.00
Harga aku beli: RM5.00

See, nampak tak perbezaan harga situ. Biasa orang akan jual dalam talian or kat kedai dengan harga RM9.00. Memandangkan hb aku peminat Minyak Angin Aromaterapi Roll On ni, so dia beli sebundle. Dalam sebundle tu kalau tak silap aku ada 15 kotak Minyak Angin Aromaterapi Roll On pelbagai wangian. Salah satunya wangian Lavender. Macam contoh gambar di atas.

Even beli sebundle, tapi harganya tetap sama RM5.00 per 1 kotak. Nak beli Minyak Angin Aromaterapi Roll On dengan harga murah? Datanglah ke Serikin, Sarawak. Kat sana boleh dapatkan produk Indonesia dengan harga murah. 

Sertai jom teka:
HADIAH:
Peneka jawapan tepat [x5 pemenang]
Peneka terbanyak di kotak komen [x2 pemenang]

Sertai segmen ringkas & mudah:
Segmen Blogging + Menang Hadiah!
HADIAH:
USB Flash Drive/Pendrive 8GB
Jewellery Fashion 1 set
Novel
T-Shirt
Fridge magnet
Keychain 

9 comments

macam best je ni

Dapat harga borong la tu. Ok la tu.

ZH Blogger

Oh ya ka, ok la tuh Yumida..tetiba teringat masa berkunjung ke pasar Serikin ujung tahun lps..

serius ke minyak angin nih?? boleh suggest utk yg tak brapa suka minyak angin yg bau semacam tu..:p

wangian mcm ni buat mood kita pun tenang.. =)


EmoticonEmoticon