Pelakon Kerana Terpaksa Aku Relakan

Pelakon Utama Kerana Terpaksa Aku Relakan

Amar Baharin - Tajul Razin
Syafiq Kyle - Tajul Fahin
Izreen Azminda - Indah Halina
Nadia Aqilah Bajuri – Zawati
Dian P Ramlee – Datuk Sofiya
Alizad Sharifuddin – Ilyana
Afzan A. Rahman – Saiful
Hairi Safwan – Yazid
Afdy Ashraf – Tajul Zahin
Aleza Shadan – Mak Mariah
Rafe Sumantri – Pak Halim

Pelakon Pembantu Kerana Terpaksa Aku Relakan

Aripah Damanhuri – Mak Siti
Hafeez Mikail – Safuan
Iqram Dinzly - Inspektor Aryan
Ika Nabella – Hasma
Laila Nasir – Mak Lijah
Farisha Irwayu – Anita
Zarynn Min – Maznah
Jasmine Suraya – Tini
Ema Latah – Mak kiah

Gambar Kerana Terpaksa Aku Relakan 

Kerana Terpaksa Aku Relakan – drama slot Akasia TV3, Pelakon Kerana Terpaksa Aku Relakan, Pelakon utama Kerana Terpaksa Aku Relakan, Pelakon pembantu Kerana Terpaksa Aku Relakan, gambar Kerana Terpaksa Aku Relakan, Amar Baharin - Tajul Razin Syafiq Kyle - Tajul Fahin Izreen Azminda - Indah Halina Nadia Aqilah Bajuri – Zawati

Drama Kerana Terpaksa Aku Relakan menggantikan drama Aku Isterinya. Nak tahu ending drama Aku Isterinya? BACA: Aku Isterinya Episod Akhir.

Saksikan drama slot Akasia Kerana Terpaksa Aku Relakan
Hari: Isnin hingga Khamis
Jam: 7.00 petang hingga 8.00 malam
Saluran: TV3

6 comments


EmoticonEmoticon