Rahsia personaliti penggemar buah epal & pear

Rahsia personaliti penggemar buah epal dan pear

Rahsia personaliti penggemar buah epal dan pear. Rahsia buah epal dan pear. gambar epal dan pear.

Rahsia buah epal dan pear

BUAH LADANG (Contoh: epal, pear)


Orang yang gemar makan buah epal dan pear, mempunyai personaliti istimewa. Ini kerana anda bukan sahaja kuat pada diri sendiri tetapi anda juga mampu menjadi tunjang kekuatan oleh individu yang berada di sekeliling anda. Peminat buah epal dan pear tergolong dalam kategori orang yang bijak membebaskan diri dari tekanan hidup.

 Malah penggemar buah epal dan pear mempunyai prinsip suka berjuang dan tidak mudah mengalah. Sikap pentingkan diri sendiri tidak terkandung dalam keperibadian diri anda. Anda juga lebih cenderung berdiri atas kaki sendiri. Anda tidak bergantung harapan kepada individu lain untuk hidup. Ramai yang beranggapan anda adalah seorang yang berpengetahuan luas. Anda gemar mencari ilmu dan berusaha melakukan sesuatu yang terbaik dalam kehidupan anda berdasarkan pengetahuan yang anda miliki itu. Simbol peminat buat epal dan pear ialah kekuatan.
Sumber: Warna 94.2fmfoto

16 comments

kmk suka pear tp epal kmk sik berapa gilak. hehe

kmk tag ktk..
http://chipmunkandbarney.blogspot.com/2014/05/the-liebstar-award.html

unik kan..banyak perkara yg kita boleh tahu personaliti seseorang tu...cik anis klik iklan kamu ^^

Yumida, camne lak kalau semua jenis buah dia suka ?

Wah my fav nie
Hihi suka2 baca info nie dik

kalau seseorg tu suka semua jenis buah..alhamdulillah. coz buah-buahan ni mempunyai byk vitamin. rahsia personaliti mengikut buah kegemaran ni dibuat berdasarkan kajian. dlm diri kita mmg byk personaliti. personaliti yg berbeza.. yumida pun minat pd semua buah. cuma nak beli semua, agak kurang mampu. hihi. harga blh tahan. boleh beli sehelai baju

oklah..kita suka dua-dua buah ni..

nice info...muz suka epal hijau jer, merah kurang... pear mmg layan ;)

hehe . suka dua-dua.. dan mostly rmai suka buah, jarang lah nk jmpa yang tak suka mkn buah, kalo tak mkan syur, haa blambak lah.. hehe :)

suka epal hijau tp epal hijau nih banyak acid sikit..
terhakis tulang..

hurmm tapi saya semua buah saya suka :)

suke2.. buah favourite ni.. "An apple a day, keeps the doctor away"

lya suka mkn buah pear..epal kurang sikit

sdap nih kedua jenis buah2an nih..


EmoticonEmoticon