Rexona deodorant penghilang bau badan

Brand Rexona sangat terkenal dengan produk deodorantnya. Buat sesiapa yang mengalami masalah bau badan, kuat berpeluh, ketiak masam, cepat-cepat beli deodorant. Tak kisah jenama apa sekalipun. Yang penting takde bau special keluar dari celah ketiak. Haha..

“Hish..kuat sungguh bau badan dia tu!”
Pasti kita tak nak situasi seperti di atas berlaku kat kita. Bila badan berbau, semua rakan sekeliling akan menjauhi kita. Gara-gara tidak menjaga kebersihan diri. Kebersihan diri tanggungjawab sendiri. So, pandai-pandai la meneka reaksi orang sekeliling. Lagi pun, hidung sendiri tak terhidu ke?

Rexona deodorant penghilang bau badan, gambar Rexona, Rexona Men, Harga promosi rexona RM4.90, Rexona Men VS Performance, Rexona Men Dry Ice Cool, Rexona deodorant penyelesai masalah bau badan, Kelebihan Rexona berbanding deodorant jenama lain

Rexona Men
Harga asal: RM6.60
Harga promosi: RM4.90
Rexona Men VS Performance
Rexona Men Dry Ice Cool

See, murah je harga Rexona. Selepas harga promosi, 1 Rexona boleh dapat dengan harga RM4.90. 2 jenis Rexona di atas hb selalu beli. Malah aku sendiri juga beli deodorant brand Rexona. Dirumus khas buat wanita, Rexona women.

Kelebihan Rexona berbanding deodorant jenama lain:
Sebelum ni pernah gak try beli jenama lain. Wangi memang wangi, cuma kurang selesa coz terasa kebasahan deodorant tu kat ketiak. Then, bila aku try Rexona. Hasil penggunaannya memuaskan hati aku. Sapuan deodorant cepat kering! Takde rasa melekit kat ketiak. Malah wanginya bertahan lama. Rexona deodorant penyelesai masalah bau badan!

Sertai jom teka:
HADIAH:
Peneka jawapan tepat [x5 pemenang]
Peneka terbanyak di kotak komen [x2 pemenang]

Sertai segmen ringkas & mudah:
Segmen Blogging + Menang Hadiah!
HADIAH:
USB Flash Drive/Pendrive 8GB
Jewellery Fashion 1 set
Novel
T-Shirt
Fridge magnet
Keychain 

21 comments

rasanyer xdek brand lain yg boleh celen rexona nie..
shark dari dulu sampi skarang pakai yg nie jer.
lagipun yg ni jer bersepah kt kedai,
janama lain x bnyak ada kt kedai.

lya pun guna rexona gak..wangi

Efa guna nivea. Sesat lak sini hehe. Tapi best gak ^^

salam. hai. rexona ni memang berkasan :)

Jenama yg sangat terkenal dgn harga yg mampu milik. Rexona ade status halal ke?

sama la guna brand nih jgk..skrg guna jen spray plak..

Zumal pun pernah guna Rexona... Memang baunya ok :))

jarang tengok barangan kosmetik ada paparkan status halal.

Saya guna deodoran Nivea.. Itu daya berkenan :D

rexona jugakk ! kantoii, hehe ~ ^^

husna pon guna rezona..

klik nuffy nestum..

hmmm.. mmg bercadang nk beli deodoran rexona/niveda/gatsby/uberman .. tp x tau status halal :( ...ade sape2 blh tlg sy x? o.O

sy pengguna rexona. ada byk jenis deodoran di pasaran. pasal status halal. x pasti cara bagaimana nak tahu sesuatu kosmetik itu halal or x. setakat ni belum ada kontroversi mengaitkan brgn deodoran yg ada dipasaran dikaitkan dgn x halal. rasanya ok kot.

Akak guna NIVEA jer sama ngan hubby NIVEA jugak ...

Mcm mna wangi pun bdan kita, ttap juga kna pkai deodorant.. Hehe


EmoticonEmoticon