Joi dan Maya tersingkir Konsert Kilauan Emas 4 minggu 4

Joi dan Maya tersingkir Konsert Kilauan Emas 4 minggu 4, Joi atau nama sebenarnya Jokepli Hamdi, berusia 50, peserta dari Sarawak manakala Maya nama sebenar Muhaiyah Harun, umur 55, peserta dari Negeri Sembilan tersingkir di Konsert Kilauan Emas 4 minggu 4   Joi yang menyanyikan lagu Suratku Untukmu dan Maya membawa lagu Kenangan Di Rantau Abang
Joi atau nama sebenarnya Jokepli Hamdi, berusia 50, peserta dari Sarawak manakala Maya nama sebenar Muhaiyah Harun, umur 55, peserta dari Negeri Sembilan tersingkir di Konsert Kilauan Emas 4 minggu 4

Joi yang menyanyikan lagu Suratku Untukmu dan Maya membawa lagu Kenangan Di Rantau Abang terpaksa menerima hakikat mendapat undian terendah berbanding 8 peserta lain. Lantaran itu, Joi dan Maya tersingkir di Konsert Kilauan Emas 4 minggu 4. 
Sumber: Astro Gempak

Peserta tersingkir Konsert Kilauan Emas 4 minggu 1: Tiada
Peserta tersingkir Konsert Kilauan Emas 4 minggu 2: Hayati & Lee Wah
Peserta tersingkir Konsert Kilauan Emas 4 minggu 3: Wakgan
Peserta tersingkir Konsert Kilauan Emas 4 minggu 4: Joi & Maya

Artis undangan Konsert Kilauan Emas 4 minggu 4

Pembukaan Konsert Kilauan Emas 4 Minggu 4 dimeriahkan dengan persembahan artis undangan antaranya Toi dan Ronnie (Hyperact) lagu Hanya Aku, Kasih Berduka, Haziq lagu Lembaran Terakhir dan A. Rozainie lagu Kenangan Mengusik Jiwa.

Manakala, penutup Konsert Kilauan Emas 4 Minggu 4 pula diserikan oleh Khairool Idlan lagu Aku Yang Kau Panggil Sayang, Rem lagu Selingkar kasih, Zamree lagu Tugu Cinta dan Dwen lagu Suatu Waktu Dahulu.

8 lagi peserta yang kekal bersaing dalam Konsert Kilauan Emas 4 minggu 4 di minggu hadapan ialah Omar Sharif Mat Din, 42, (Arip - Pahang); Md Zain Ramli, 45 (Zain-Selangor); M Selvalingam, 54 (Silva-Melaka); Ben, Nas, Nordin, Aziana Ab Kadir, 46 (Aziana-Terengganu); dan Zuraidah Mohd Zain, 41 (Raida-Kuala Lumpur).

4 comments

Nasib tidak menyebelahi mereka kan...

siankan nasib xmenyebelahi depa..xpa adat pertandingan ada kalah dan menang..


EmoticonEmoticon