My Love From The Star akan difilemkan

Masihkah korang ingat akan drama Korea My Love From The Star ni? Memandangkan drama My Love From The Star mendapat tontonan tinggi, filem ini dilaporkan akan difilemkan.

Gambar My Love From The Star. My Love From The Star juga dikenali sebagai:  Man From The Stars You Who Came from the Stars You from Another Star My Love from the Stars My Love from Another Star Man from Another Star
My Love From The Star

Drama My Love From The Star bukan sahaja mendapat tempat di hati penonton Malaysia, malah menerima sambutan hebat seluruh Asia. Kerana itu juga, drama ini akan difilemkan. Ye la, mesti la nak buat filem berdasarkan drama yang telah pecah panggung, kalau drama suam-suam kuku je..nanti takde orang nak tengok. Rugi!

Portal Soompi melaporkan sebuah syarikat produksi di China telah pun membeli hak cipta siri sebanyak 21 episod drama My Love From The Star untuk dijadikan filem dengan durasi selama 2 jam. Filem My Love From The Star dijangka akan ditayangkan pada 0gos 2014.

Tajuk drama My Love From The Star juga dikenali sebagai:
 Man From The Stars
You Who Came from the Stars
You from Another Star
My Love from the Stars
My Love from Another Star
Man from Another Star

Pelakon yang telah menjayakan drama My Love From The Star ialah Kim Soo Hyun sebagai kekasih Cheon Song Yi, iaitu Do Min Joon. Yang mana Do Min Joon berasal dari planet asing. Alien. Do Min Joon mempunyai kuasa yang luar biasa. Jun Ji Hyun (Cheon Song Yi) sebagai heroin dalam drama My Love From The Star merupakan seorang selebriti terkenal. Dia telah jatuh cinta pada Do Min Joon. Part ending drama My Love From The Star agak sedikit sedih. Bila tempoh tinggal Do Min Joon di bumi telah tamat, dia terpaksa meninggalkan Cheon Song Yi di bumi. 

14 comments

adik prempuan saya mmg minat dgn drama ni..

sadiss la iolls baru jer layan drama nih, bestttt kot sanggup smlm marathon citer nih..

seronoknya kalau dapat layan cerita korea kan..xde msa..sigh~=__=

wah, tak sabarnya nak tengok walaupun tak layan cerita dia :)

drama nie best tp x de masa nak layan T_T

i really love this drama... ^^ n sgt sedih bla do min joo kne blik kt planet dye,, huhu..

citer korea ker nie......

bestttt ! do min joon .. hehe ~


EmoticonEmoticon