Selesai kenduri yang busy

fuh...tarik nafas lega. akhirnya penantian yang ditunggu telah pun berlalu. lega sesangat. even badan lenguh-lenguh, kaki sakit-sakit...hihihi...al maklum la..kenduri besar. besar punya!

insha Allah dlm minggu ni bakal kembali ke destinasi asal. now, masih bercuti di kampung. aktiviti berblogwalking pun tergendala. juz dapat update je. nak blogwalking ermmm...keje sampingan yang berbaki tu masih menunggu..hikhik.. sorry bebyk untuk kawan-kawan semua. thanks atas sokongan korang semua memberikan buah pikiran dalam entry yang yumida garapkan. love u olls! tak sabar nak balik ni. nak jenguk anak-anak kucing...

23 comments

selamat kembali....anak-anak kucing menanti.

kesiannya yumida penat tapi best kan kenduri kendara n...dapat jumpa sanak saudara

penat2pun kalau ada dikampung..hilang rasa penat kan

bz la yumida nk jenguk2 anak2 yg kt uma kelaparan tuh hehehe

Letih pun tak apa puas hati...

seronok sekali sekala buat majlis besar nie...

alhamdulillah dah selesai semuanya :)

rehat2 laa dulu ye kak, bagi hilang dulu penat kenduri tu...akk takde kat rumah kucing siapa bagi makan??

Assalammualaikum..yumida,

sibuk dah akhir tahun nie kan!.

mselim3

pls: sama lah kita...

Assalammualaikum..yumida,

sibuk dah akhir tahun nie kan!.

mselim3

pls: sama lah kita...

penat berkenduri sempat update blog ya yumida

hi yumida...saya blogger baru. jenguk2 sini untuk belajar selok belok...doakan saya berjaya seperti yumida jugak ye!!!

mmg penat keje2 kenduri ni yumida..bila dah settle mmg tarik nafas lega la kan.. deqla pun bakal bz ngan kenduri abg tahun dpn..huhu..

heheh..penat la sis ni...sian..

hm.. mesti penat kan. banyak kan rehat ye Yumida

xpe.. utamakan yg mna perlu diutamakan..

bila dah selesai tu rasa lega kan...

bila dah selesai tu rasa lega kan...

selesai juga ya.. gambar tak ada ke.. hehe


EmoticonEmoticon