Baca Online Novel Hello Mr Perfect

Ada yang tercari-cari bahan bacaan online untuk novel Hello Mr Perfect? Haa…berita baik untuk semua. Sebahagian bab dalam novel Hello Mr Perfect ni telah disiarkan untuk bacaan umum. Sambil tonton drama Hello Mr Perfect, boleh tahu jalan cerita drama tersebut. Jom baca novel online!

Baca Online Novel Hello Mr Perfect
Novel Online Hello Mr Perfect Bab 1 Bab 2 Bab 3 & 4 Bab 5, 6 & 7
Baca Online Novel Hello Mr Perfect Bab 8 Bab 9 Bab 10 Bab 11 Bab 12 & 13 Bab 14 Bab 15
Novel Online Hello Mr Perfect Bab 16 Bab 17 Bab 18 Bab 19 Bab 20 Bab 21 Bab 22 Bab 23

Gambar Novel Hello Mr Perfect Penulis Wanie Zakaria
 Baca online novel Hello Mr Perfect, baca novel online Hello Mr Perfect penulis Wanie Zakaria, download novel Hello Mr Perfect, gambar novel dan drama Hello Mr Perfect, sinopsis drama Hello Mr Perfect, review novel Hello Mr Perfect
Inilah gambar novel Hello Mr Perfect

Sinopsis Ringkas Drama Hello Mr Perfect TV3 Slot Akasia
Hello Mr Perfect mengisahkan Muhammad Arif Fikri dan Ainul Mardhiah pasangan kekasih yang ingin berkahwin, namun terhalang dek kerana abangnya, Izzul masih belum berkahwin.

Keluarga mereka mempunyai tradisi di mana yang muda tidak boleh langkah bendul walaupun konsep langkah bendul itu hanya jatuh jika yang di atasnya adalah perempuan. Lebih memeningkan lagi apabila keluarga Ainul hanya memberikan tempoh 6 bulan kepada Arif, jika tidak Ainul akan dikahwinkan dengan orang lain.

Disaat buntu untuk mencarikan jodoh buat abangnya, muncul Alya Adriana teman baik Ainul yang dalam kesusahan diburu along dek kerana hutang ayahnya. Dalam kekusutan, Ainul memberi cadangan kepada Alya untuk menerima lamaran Izzul kerana dia akan menerima RM500,000 sebagai ganjaran tetapi tidak diketahui oleh Arif. 

Setelah mengetahui hal sebenar, Arif melarang Alya berjumpa dengan Izzul walaupun dalam tidak sedar telah terbit rasa cinta buat lelaki ego bernama Muhammad Izzul Islam itu. Dapatkah Alya, meruntuhkan tembok ego Izzul yang merawat luka hatinya setelah dikecewakan bekas kekasihnya Ain? Dapatkah dia bertahan dengan karenah Izzul? Saksikan segalanya menerusi drama Hello Mr Perfect di kaca tv anda.

Gambar Drama Hello Mr Perfect TV3

2 comments

lamanya tak baca novel..nak baca online takut x cukup masa

Assalam. Tahniah kerana memenangi Joint Giveaway dianarashid and mamalink!

Saya nak hantar hadiah. tolong bagi details: nama, alamat, dan no contact untuk tujuan penghantaran kepada:
ida@mamalink.com.my

terima kasih atas sokongan anda!


EmoticonEmoticon