Drama Strawberi & Karipap Musim 2

Strawberi & Karipap Musim 2 merupakan drama terbaru sambungan kepada drama Strawberi & Karipap musim pertama. Pelakon lama dikekalkan, malah ada penambahan pelakon baru. Telemovie khas berjudul Strawberi Karipap Cinta Sesat di Paris disiarkan di kaca tv sebelum ni. Jangan lupa tengok kecomelan Mia Sara dan juga Jelita Kako dalam drama komedi ni nanti k.

Sinopsis Drama Strawberi & Karipap Musim 2

Strawberi & Karipap Musim 2 mengisahkan konflik yang berlaku antara Hairi (Zizan Nin) dan Lisa (Nelydia Senrose). Nini (Mia Sara Nasuha) dan Haikal (Rykarl Iskandar) merancang untuk menyatukan Hairi dan Lisa. Sebuah perkahwinan telah dirancang untuk memenuhi hasrat Nini dan Haikal melihat pakcik dan makcik mereka menjadi pasangan suami isteri.

Kemunculan Aunty Emma (Uqasha Senrose) dan anaknya Jelita (Jelita Kako) menyerikan lagi penceritaan Strawberi Karipap Musim Kedua ini. Berjayakah peraancangan nikah yang dirancang oleh Nini dan Haikal? Nak tahu kisah selanjutnya? Saksikan drama bersiri Strawberi & Karipap Musim Kedua di Astro Ceria dan Maya HD.

Drama Strawberi & Karipap musim 2, drama komedi bersiri musim kedua Strawberi & Karipap, Strawberi & Karipap musim pertama, Strawberi Karipap cinta sesat di Paris, pelakon dan gambar drama Strawberi & Karipap siri 2
Drama Strawberi & Karipap untuk musim 2 kini kembali. Mesti adik-adik teruja nak tengok!

Pelakon Drama Strawberi & Karipap Siri 2

Zizan Nin - Paksu Hairi
 Nelydia Senrose - Aunty Lisa
Mia Sara - Nini
 Rykarl Iskandar – Haikal
Uqasha Senrose - Aunty Emma
 Jelita Kako - Jelita
Fattah Amin – Azam
 Elfira Loy – Anna
Sharifah Sakinah – Siti
 Amar Baharin - Peguam

Gambar Drama Strawberi & Karipap Musim Kedua 

Drama Strawberi & Karipap musim 2, drama komedi bersiri musim kedua Strawberi & Karipap, Strawberi & Karipap musim pertama, Strawberi Karipap cinta sesat di Paris, pelakon dan gambar drama Strawberi & Karipap siri 2
Drama Strawberi & Karipap siri kedua merupakan sequel kepada Strawberi & Karipap musim pertama. Ada adik Jelita Kako yang comel!

Saksikan drama Strawberi & Karipap Musim Ke 2
Tarikh Strawberi & Karipap 2 mula disiarkan: 3 Mei 2015
Jumlah episod drama Strawberi & Karipap 2: 13
Hari: Ahad
Jam: 11.00 pagi
Saluran: Astro Ceria 611 & Maya HD 135
.
↓↓↓Carian Pembaca Paling Panasss↓↓↓