Set Kesihatan Kanak-Kanak Shaklee

Set kesihatan kanak-kanak Shaklee, set vitamin Shaklee untuk anak-anak, keberkesanan Shaklee, meal shake, omega guard, chewable vitamin C, testimoni Shaklee
Set kesihatan kanak-kanak Shaklee paling popular dikalangan rakyat Malaysia. 


Kenapa set kesihatan kanak-kanak Shaklee ni popular?


Sudah tentu kerana ianya melengkapi semua nutrien yang diperlukan oleh kanak-kanak. Perasan tak setiap kali anak anda mencapai peringkat umur seterusnya, pasti anak akan demam atau kurang selera makan. Ini merungsingkan kebanyakan ibu kerana perkembangan anak paling penting dan harus mengikut pola yang normal. Biasanya anak 6 bulan ke setahun mudah demam dan selsema kerana pada waktu ini badan mereka sedang membina imun sistem. Manakala pada umur setahun setengah ke atas, anak sudah mula tidak selera makan, walaupun sebelum tu selera makan sentiasa ada.

Sebab itulah Shaklee memahami keinginan anak-anak dan keperluan mereka. Set kanak-kanak Shaklee mengandungi semua nutrien yang diperlukan untuk perkembangan otak dan fizikal anak-anak.

Terdapat 3 komponen utama dalam set kesihatan kanak-kanak Shaklee ni:

1)Meal Shake: Merupakan sumber protein untuk membantu melengkapkan nutrien yang kurang daripada badan anak, menaikkan selera makan anak, menguatkan imun sistem dan menjaga kesihatan kulit anak. 

2)Omega Guard: kaya dengan DHA dan EPA untuk membantu perkembangan otak dan fizikal anak anda. memberikan daya fokus yang lebih tinggi.

3)Chewable Vitamin C: Menaikkan imun sistem anak, mengekalkan struktur kulit. 

TERBARU!!...Vitalea for children....terbaik..rasa GRAPE..pastinya anak-anak akan suka..

Lihat testimoni pengguna set kanak-kanak Shaklee di SINI

Miliki set kesihatan kanak-kanak Shaklee untuk pertumbuhan sihat anak anda. Insha Allah dengan set kanak-kanak Shaklee ni, ia menambah nilai kualiti kesihatan kanak-kanak. Buat tempahan segera. 


===========
CARA ORDER
===========
Sila klik link ini: Borang tempahan Shaklee
Email: saidahhamizah@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 014-7207131
#BBM PIN:74DFD5D2
➲ COD Area: Shah Alam
Order-Sekarang
.
↓↓↓Carian Pembaca Paling Panasss↓↓↓