WW: Lori Hantar Air

tiada air, kekurangan bekalan air, masalah tiada air
pinjam pic lori hantar air from google

13 comments

alhamdulillah lori dah sampai.. kt sne tak hujan ke ??

Assalamualaikum dan salam singgah sini,nasib kat tmpt Diana masih ada hujan sikit2..kalau tk terpaksa kena beli air..

kite x pernah alami lagi situasi camni.. arap2 xkan alamilah, hikhik~

So far kita ok lagi...tak adalah sampai tunggu lori air datang...Apa-apa pun Alahmdulillah..

pernah terjadi sekali kat kawasan mama ni, memang terasa betul lah bila air takde

Susah kan kalau tak ada air..kalau x de elektrik boleh tahan lagi..kalau x ada air..mahu huru hara..

Ada beberapa tempat masih lagi takde air ke?...semoga air kembali pulih semula.

antara alternatif myampaikan air di kawasan yg tlibat xdak air.. guna khidmat askar/tentera gak.. hehehe

bila keadaan memaksa, terpaksa guna perkhidmatan yang ada, termasuklah lori tentera.. apapun masalah ketiadaan air nih memang akan mengganggu rutin harian kita..


EmoticonEmoticon