Malaysia Di Sini Lahirnya Sebuah Cinta dari Blogger

Segmen Merdeka 57 oleh hasrulhassan.com, Malaysia Di Sini Lahirnya Sebuah Cinta dari Blogger
KLIK BANNER UTK JOIN

'Malaysia Di Sini Lahirnya Sebuah Cinta' merupakan tema Hari Merdeka tahun 2014 ni. So, perananku sebagai seorang blogger dotdotdot…jom baca kat bawah:

-dengan sedikit kekreatifanku dalam mengolah doodle, telah ku reka cipta sebijik header blog yang bertemakan Hari Kemerdekaan ke-57 yang bakal menjelang hari Ahad ni. semangat patriotik tuuu.. tujuannya untuk menyebarkan pada pembaca blog moga setiap diri daripada kita semua ada rasa kasih dan cintakan negara. Melayu, Cina dan India bersatu padu meraikan hari bersejarah buat Malaysia. Segalanya boleh diteropong melalui watak dalam doodle header blog.

-merakamkan penghargaan atas kedamaian negara Malaysia kita tercinta ni. ucapan terima kasih pada perwira negara atas jasa bakti mereka. boleh refer pada entryku yang sebelum ini. Supaya mengingatkan pada pembaca akan asal usul negara kita dulu macam mana. Agar timbul rasa kesedaran mengekalkan keharmonian yang ada di negara kita ni.

Anda blogger? Jom sertai segmen ni. Zahirkan rasa cinta u olls sebagai seorang blogger. 
TAMAT: 31/08/2014

15 comments

Assalammualaikum... yumida,

selamat bersegmen.. mesti best segmen nie..

mselim3

Di sini lahirnya sebuah cinta memang tema terbaik la pada zumal kerana tema ini menanamkan lagi rasa cinta pada negara dan setiap segmen yang diadakan sempena bulan kemerdekaan ni dapat menunjukkan keprihatinan, semaraknya semangat kita terhadap sambutan kemerdekaan tahun nie ^_^

selamat bersegmen...tgk doodle pkai tudung tu mcm yumida jerk..hihi. sll pkai doodle brtudung cenggituu kan :D Salam Kemerdekaan ye

haha..comel kan? salam kemerdekaan jugak

aah betul sgt yg zumal cakap. tgk kat entry zumal meriahnye dgn sambutan hari merdeka. ada program lg tu..syoknye

Header memang terbaik. Memang melambangkan perpaduan rakyat Malaysia tak kira bangsa. Ini barulah merdeka.

merdeka! perpaduan menyatukan kita semua yg berbilang kaum. moga berkekalan sampai bila2

suka sangat tengok header yumida nie..kreatif sangat...

Umi memang cantiklah Doodle tu... Comel gitu... Selamat bersegmen ya ^__^

Salam buat Yumida. Moga terpilih tersenarai di bloglist blog Hasrul Hassan.


EmoticonEmoticon