Lagu Warisan – Sudirman

Lagu Warisan – Sudirman, lirik lagu Warisan, Download lagu Warisan - Sudirman

Penyanyi: Sudirman

 

Di sini lahirnya sebuah cinta
Yang murni abadi sejati
Di sini tersemai cita cita
Bercambah menjadi warisan

( korus )
Andai ku terbuang tak diterima
Andai aku disingkirkan
Kemana harusku bawakan
Kemana harusku semaikan cinta ini

Betapa
Di bumi ini ku melangkah
Ke utara selatan timur dan barat
Ku jejaki

Aku
Bukanlah seorang perwira
Gagah menjunjung senjata
Namun hati rela berjuang 
Walau dengan cara sendiri
Demi cinta ini

( ulang korus )

Ku ingin kotakan seribu janji
Sepanjang kedewasaan ini
Ku ingin sampaikan pesanan
Aku lah penyambung warisan


Salam kemerdekaan 2014. Hayati lirik lagu Warisan ni. Moga membenih nilai patriotik dalam diri kita. Oh ya..pada yang menyertai The Merdeka Video Contest, all the best. Lirik lagu Warisan iaitu Di sini lahirnya sebuah cinta menjadi tema bagi video kontes tersebut. Jom nyanyi lagu Warisan!

11 comments

dah lam tak dengar lagu ni kak yumida

teringat masa kursus BTN dulu.. masing2 group ada lagu patriotik masing2.. kena buat persembahan lagi..

kalau dengar lagu ni rasa macam jiwa patriotik tu keluar

Bulan kemerdekaan... semoga semangat patriotik makin menebal dalam diri semua rakyat malaysia..

assalamualaikum
singgah pagi
sory sangat2 bz x sempat nak singgah lama2
anyway jemput datang open house anum ya

Suka sangat ngan lagu nie..bersemarak semangat patriotik...

masa zaman sekolah,selalu nyanyi waktu assembly

Assalamualaikum dik Yumida..suka dgr lagu ni..bila ada dgr lgu ni..mulut pn terus jer ikut lagu ni..hehe..

suak dgr laguu ni =) suara Allahyarham lunak merduu.. al-fatihah

Kak Lya pon suka jugak dgr lagu ni Yumida


EmoticonEmoticon