Raya ke-5

Masuknya Raya ke-5 ni menandakan dah 5 hari aku sakit tekak. Sakit nak menelan air liur. Tonsil di tekak. Payah wooo nak telan makanan. Jangankan kata makanan, nak telan air liur pun sakit. Apakan daya…cubaan…ujian dariNya buat hambanya yang dikasihi.

Sungguh pun begitu, dah banyak rumah sanak saudara yang ku terjah. Sakit tekak dilupakan seketika. Yang penting, makanan kena dinikmati sebaiknya. Baru terasa kemeriahan Raya. Haa..cenggitu lah aku.

Raya ke-5

Doakan aku moga cepat pulih dari tonsil ni. Selamat berhari Raya u olls.

13 comments

Assalamualaikum dan salam pgi Jumaat dik Yumida..Selamat Hari Raya ke-5 jgk...semoga cepat sembuh yer..

get well soon yuumida..memang ramai yang sakit tekak dan tak berapa sihat raya ni

semoga cepat sembuh sis yumida. selamat hari raya :)

selamat hari raya ye Yumida. semoga cepat sembuh

Kesiannya..Semoga Yumida cepat sembuh ya..

semoga cepat sembuh, jangan makan makanan pedas2 sangat ye :)

selamat hari raya
maaf zahir dan batin

Semoga cepat sembuh ye... aamiin

Moga dah sembuh la yerr Yumida ..hehehe biasa la penangan raya tuuu

Akak satu family pon tak sihat masa rayer kedua tak g jln mana2pon..semua kena Chair Red Bear Red huhuhu

Sabar jer la ..huhuhu sedihh sgt tak dpt jln raya kedua ,... Akif sorang jer tak kena yg lain semua kena ..


EmoticonEmoticon