Hari Kemerdekaan Ke-57 Tahun 2014

Hari Kemerdekaan Ke-57, merdeka 2014, tema merdeka, Hari Malaysia Ke-51

Selamat menyambut Hari Kemerdekaan Ke-57 dan Hari Malaysia Ke-51
‘Di Sini Lahirnya Sebuah Cinta' merupakan tema sambutan merdeka pada tahun 2014 ini. Tema ini dipilih bagi menyemai serta menyemarakkan rasa cinta kita semua kepada negara.

Hari Merdeka cuti umum. Biasanya..apa yang u olls sering buat time cuti umum?

20 comments

Alhamdulillah, sekali lagi kita berpeluang untuk menyambut ulangtahun kemerdekaan negara kita...

Alhamdulillah dah dekat tarikh merdeka...biasanya time tu akak ajak anak2 tgk perbarisan kat tv je yumida..

MERDEKA MERDEKA! semogaa negara kita aman sejahtera sentiasa :)

merdeka ! hehehee...31 ogos bday abah

31 ogos..cousin kawin..tengok sambutan depan tv jele

31 ogos..hari merdeka tu selalu pi pantai merdeka..hehe

biasa cuti merdeka rehat lah tapi tahun ni ada program anak2 kat sekolah

Assalamualaikum yanggg, hari merdeka kena attend wedding bestfriend. hehehe tapi isnin tu bolehlah nak jejalan KL ke.. bawa Adam tengok dunia. hihiiii

Zumal sertai perbarisan masa hari kemerdekaan nanti ^_^

Salam, jom join GA di bawah..:) pelbagai perfume untuk dimenangi :)

http://cahayaketinggiankehalusan.blogspot.com/2014/08/1st-giveaway-by-melangkau-garisan-with.html

Tahun ni mungkin pergi ke dataran merdeka kot... lama dah tak pergi time merdeka... :D

selalunye melepak kat rumah je. Tp kalau ada member2 ajak pergi mana2,ikutkan aje.

Salam Hari Merdeka..Merdeka..Merdeka..Diana belum ada lagi perancangan ni..

kekdg terlibat dengan perbarisan.. kalau tak, lepak depan tv jer tengok perbarisan..


EmoticonEmoticon