Berus Pastri

Ooops..bukan berus untuk mewarna tu ye. Bukan jugak berus untuk mengecat. Berus pastri. Untuk kegunaan menyapu bahagian atas biskut, kek, kuih dan banyak lagi. Berus pastri ni ada banyak jenis. Ada yang saiz besar, sederhana dan kecil. Yang aku pilih saiz sederhana.
 
Berus Pastri, harga Berus Pastri, fungsi Berus Pastri, kegunaan Berus Pastri
Berus pastri
Harga: RM2.50
 
Berus pastri ni aku guna untuk sapu putih telur atas biskut corn flakes. Then, ditabur dengan chocolate rice. Kasi melekat gitu. Murah. Membantu proses melekat dalam kerja pastri.

10 comments

kalau nak membaking, senang kalau ada berus ni kan

Assalamualaikum yanggg, wah bestnya. rajin membaking ya. hantar ke Semenanjung sket. hihiii ~~~

Suka guna berus mcm ni kalau buat kuih raya....

Senang dan menyenangkan ............

Kalau buat biskut, memang kena ada berus macam nih.. memudahkan kerja sapu putih telur.. dah ada, tapi jenis lain..ok jugak..

tengok berus kueh... terbau2 kueh raye hehe

tengok berus kueh... terbau2 kueh raye hehe


EmoticonEmoticon