Header blog bertemakan Hari Kemerdekaan ke-57

Salam sejahtera u olls,

 Alhamdulillah…terhasilnya header blog yang bertemakan bulan kemerdekaan bulan Ogos ni. 31 Ogos 2014 Selamat Hari Merdeka u olls! Tak lama lagi tu, hari Ahad ni tau. Dah mulai terasa kehangatan sambutan kemerdekaan. Jalan raya dipancang dengan bendera. Di sekolah, pejabat, bangunan kerajaan, bangunan kedai..berkibar-kibar bendera dari jauh. 


Header blog bertemakan Hari Kemerdekaan ke-57
Header blog bertemakan Hari Kemerdekaan ke-57 

Alhamdulillah, dah 57 tahun negara Malaysia kita mencapai kemerdekaan. Terima kasih buat perwira negara kita. Al-fatihah buat perwira yang beragama Islam. Moga ditempatkan bersama orang-orang beriman.

12 comments

~alfatihah. best la hakak yumida ni. reti buat header. selalu tukar2. jelles !

Assalammualaikum... yumida,

tahniah ... terbaik lah blog bertema hari kebangsaan...

mselim3

bestnya kalu pandai edit2 header yg cantik2..
kena belajar gak nih..
Alfatihah buat sang perajurit yg gugur di medan perang

cantik la...tak pandai nak buat header macam nie

Bangga menjadi anak Malaysia! marilah kita bersatu

katun lukis sndiri ke? comel!

Cantiknya..akak tak reti buat camni hehehe

cantik betul header Yumida.. rajin betul bertukar2 ikut tema.. nasib akak tak kreatif macam Yumida jer..


EmoticonEmoticon