Selipar Putih Ringkas Tampil Anggun Bergaya

Selipar ni aku beli masa bulan puasa lepas. Murah je. RM10.00. Yang bikin hatiku tertarik coz kalernya putih suci debu. Boleh tak u olls imagine kan betapa gojesnya bila aku sarungkan kaki aku kat selipar tu.

Selipar Putih Ringkas Tampil Anggun Bergaya, gambar selipar, harga selipar, selipar 2014

Selipar ni 100% dari getah. Time pakai tu tersangatlah selesa. Rasa Dunlop. Part kurang bez bila terkena air, licin. Ditambah lagi bila cuaca panas, tapak kaki berpeluh. Agak menyukarkan aku nak jalan laju.

Selepas dipakai selama 4 kali, akhirnya selipar putih ni aku pass kat adik aku. Bye bye selipar putih. Ingat nak bergaya pakai alas kaki warna putih. Tapi tak menjadi. Hikhik.. Now, aku dah ada selipar baru. Insha Allah nanti aku tunjuk kat korang.

12 comments

cantik la walaupun nampak mcm simple ^^

nak tengoklah selipar baru tu... he he he...

licin..tayah pakai la ..
bahaya .

Simple dan murah...tpi sayang licin pulak..hehe..

Wah tayang selipar laaa hehehe .Cantik

Nanti tayang yang baru pulak ya hehehe

cantik.. sama laa tak boleh pakai selipar atau kasut putih nanti cepat jer berubah wajah.. hehehe..


EmoticonEmoticon