Menangi hadiah novel RINDU AWAK 200% Sertai sekarang!

Ingin sertai? Klik: KUIZ RINDU AWAK 200%

 
Jawab 5 soalan mudah kuiz ini di Facebook dan anda berpeluang memenangi novel rindu awak 200% secara percuma!!!
Tempoh kuiz : Hari Ahad 10/08/2014 ( 11.00 pagi - 11.00 malam)

Cara untuk menyertai kuiz :
1 - Like page NOVELHOLICS
2 - Taip jawapan untuk 5 soalan tersebut di bahagian komen

Syarat penyertaan :
1 - Mesti like page Novelholics
2 - Setiap seorang hanya boleh hantar satu penyertaan sahaja (sekiranya ada yang komen jawapan melebihi 1,penyertaan anda akan dibatalkan)
Jumlah pemenang : 1 orang
Hadiah : Sebuah novel rindu awak 200% yang baru secara percuma.Kos pos juga akan ditanggung oleh kami.
Pengumuman pemenang : Isnin, 11/08/2014, 10.00 pagi
Maklumat tambahan :
Sekiranya ramai yang menghantar jawapan yang betul, cabutan undi akan dilakukan.

Cepat! Hantar jawapan kengkawan semua sekarang. Coz kuiz ni dalam jangka masa singkat je. 11 malam ni tamat. Aku tak join. Pasalnya, tak arif jawapan kuiz atas tu. Hihi.. Ni juz hebahan je pada yang berminat nak join dan nak memenangi hadiah novel Rindu Awak 200%. All the best ye :)

13 comments

Alaaa, SR dah beli dah novel ni. Hmm.

Assalamualaikum dan salam singgah di hujung minggu dik Yumida..macam best jer..teringin nak memiliki novel ni..

Suka jugak dengan citer ni...good luck semua..

Assalammualaikum... yumida,

terima kasih atas hebahan nie yumida...

mselim3

psl:berguna sesangat kepada sesiapa yang berminat...

kompom ramai yg jojn nih.hehehe

Terlepas nak join ... Mesti ramaikan ...

TERLEPAS sudahhh ...Ingat lama lagi huhuhu

Dah join.. tak tau dapat ke tak

alamak...dah lepas dateline rupanya contest nie...hehehe

Regards,
-Strider-


EmoticonEmoticon