Rozita Che Wan & Zain Saidin malam berinai

Rozita Che Wan & Zain Saidin malam berinai, gambar berinai che ta, gambar berinai zain
 Rozita Che Wan dan Zain Saidin tampil dengan busana berona ungu rekaan Rizman Ruzaini pada majlis berinai mereka malam semalam (10/12/2013). Pada masa yang sama, Rozita Che Wan turut menggayakan barangan kemas tajaan Habib Jewels bernilai RM11 juta.

Rozita Che Wan & Zain Saidin malam berinai, gambar berinai che ta
Inai yang dipakai oleh Che Ta mendapat tajaan daripada My Beautiful Henna. Cantik Che Ta! Macam patung!

Rozita Che Wan & Zain Saidin malam berinai, gambar che ta dan zain selepas berinai 
Bakal mempelai beraksi riang ria selepas berinai.

Sumber: Mstar

Bling-bling youuuu… Cantik! Pemilihan kaler purple untuk baju dan pelamin tu secocok sangat. Meriah inai kat tangan Che Ta. Dulu-dulu pengantin suka ukir corak inai kat kaki, pun nampak cantik. Psssst! Tarikh hari ni 11/12/2013. Tarikh perkahwinan Rozita Che Wan dan Zain Saidin. Moga bahagia sentiasa. Selamat pengantin baru!

15 comments

Wah bling2 gitu.Che' ta cantik macam anak patungg kahkah.Tahniah buat mereka

semoga perkahwinan ini kekel..klau x rugi weyhh t_t

tarikh meletop bdn meletop baju meletop..wah..wah..wah..che ta untung org sponsor kan..rezeki dia kan

Semoga ia perkahwinan terakhir buat kedua-dua mereka....

Assalammualaikum...yumida,

selamat pengantin baru buat cik tah dgn saidin..

mselim3

memang macam patung kak...cantiknyeeeee :)

semoga bahagia kedua2nya..selamat pengantik baru :)

Cantik, anggun & hensem.. semoga berbahagia di dunia & akhirat.. aamiin.
Inti di sini.. :)

kacak baju che ta.. semoga berkekalan hendaknya, tahniah buat sidak duak. :)

mlm berinai pun dah mcm nikah...


EmoticonEmoticon