Blackberry Porsche Design P’9982 - edisi terhad!!!

BlackBerry berusaha keras untuk memastikan produk telefon pintarnya terus relevan di kalangan pengguna dengan terbaru mereka menghasilkan telefon pintar ekslusif, Porsche Design P’9982.

Telefon pintar ini ditujukan khas untuk golongan eksekutif dengan rekaan khusus dan dijual dalam jumlah unit yang terhad

Porsche Design P’9982 edisi terhad ini datang dengan rekaan kulit buaya sebagai lapisan luar telefon. Meskipun dilabel sebagai edisi terhad, Porsche Design P’9982 ini memiliki spesifikasi yang sama dengan BlackBerry Z10 ataupun P’9982 edisi biasa. 

Pihak BlackBerry belum mengumumkan harga untuk telefon pintar ini, namun sebagai bahan perbandingan, Porsche Design edisi biasa sudah memiliki harga yang tinggi sebesar AS$2,400 (RM7,680), jika untuk unit terhad ini pula dijangkakan harganya akan meningkat lebih tinggi lagi.


Blackberry edisi terhad, harga Blackberry Porsche Design P’9982, gambar Blackberry Porsche Design P’9982, spesifikasi Blackberry Porsche Design P’9982

*Harga Blackberry Porsche Design P’9982 melebihi RM7,680. Mak aiiii…juling mata tengok angka tu. Pada yang berkenan model blackberry lagi terhad ni meh cepat dapatkan di pasaran. 

13 comments

pergh.harga sebiji phone sama ngan downpayment vios baru.hahahahhahahahahah

7k ek alamak aiiii, takpe laa mampu tengok jela hewhewhew

umang aiii! apo mahal bobonar tu? hehe

mahalnye.. mampu tengok jela yumida oi... hehe...

amboi mahalnya..tlg tengok je la cam tu :)

Pergh! Mahalnyaa.. Memang idok ler teman nak membelinya. Hehe

peminat tegar blackberry pasti tak nak lepaskan peluang ni...

Woww .. beli motor sebijik pon lepas tu .. ahaha !!

akak memang pengguna blackberry...harganya bukan main mahal lagi.....


EmoticonEmoticon