Top komentar blog Yumida April 2014

 As salam buat rakan pembaca,

Alhamdulillah bulan April dah berlalu dengan jayanya. Berikut merupakan senarai blogger paling ramah sepanjang bulan April ni kat blog Yumida.

Top komentar blog Yumida April 2014


Terima kasih buat kengkawan atas curahan komen yang diberikan. Klik artikel, tunggu loading, baca, memahami, memberikan komen…bukanlah perkara yang mudah. Ianya perlukan usaha. So, Yumida amat berterima kasih kat kengkawan yang sudi meluangkan masa membaca artikel kat blog ni. Komen dari kengkawan semua amat Yumida hargai.

Buat pembaca sekali, jemput bertandang ke teratak blog mereka dan beramah mesra. Insha Allah, kunjungi anda pasti dimeriahkan oleh mereka.

Sedikit cenderahati akan Yumida hadiahkan buat top 3 komentar blog Yumida iaitu blogger Sally Yatiey, akak Sukma Haron dan abang Muhammad Khairuddin Lim tanda kenang-kenangan. Alamat dah ada, yang diberi hari tu. Cuma posnya lambat sikit la. Hihi.. Insha Allah, kalau ada rezeki lebih, akan dikongsi bersama buat pembaca sekalian.

Terima kasih bebanyak buat semua. Moga ukhuwah antara kita sentiasa terjalin erat. Saling tegur-menegur untuk kebaikan. Kritikan membina untuk perubahan diri yang lebih baik. Moga apa yang dikongsikan Yumida bermanfaat buat semua. Assalamualaikum..

15 comments

mmm... mereka memang peramah... tahniah :D

salam. rajin mereka mereka ni hee tahniah semua :)

tahniah pada yang tersenarai, aka jauh lagi la nampaknya nak capai top 3 hehe :D

Sesekali menghargai mereka yang sellau menjengah blog kita apa salahnya kannn Yumida.

tahniah kepada semua pengomen tegar...

tahniah buat semua.. rajin betul mereka..:)

tahniah buat semua.. rajin betul mereka..:)

Alhamdulillah.. tersenarai juga saya. Thanks Yumida.. Tahniah juga kpd yg lain.. :) :)

Tahniah semua...thanks yumida...

tahniah semua.. :)

tahniahpd pemenang..aloloo terkureng skit jer dari top 3..xpe, mgkn bkn rezeki..hehehe..


EmoticonEmoticon