Choki Choki Chocolate Paste

Masa kecik dulu, Choki Choki sangat famous. Sampai dah besar sekarang, aku masih lagi peminat Choki Choki. Sedap u olls!

Choki Choki perisa cokelat Choki Choki Chocolate Paste Harga: RM1.20 1 bungkus mengandungi 5 batang Choki Choki 1 Choki Choki berat 11 gram
Choki Choki perisa cokelat
Choki Choki Chocolate Paste
Harga: RM1.20
1 bungkus mengandungi 5 batang Choki Choki
1 Choki Choki berat 11 gram

Choki Choki perisa cokelat Choki Choki Chocolate Paste Harga: RM1.20 1 bungkus mengandungi 5 batang Choki Choki 1 Choki Choki berat 11 gram
Aku suka Choki Choki diletak kat peti ais. Bila keras sikit, sejuk..makan! Layan Choki Choki sambil menonton tv memang syok!

16 comments

besnye..dah lama x mkn choki2 nie..

dlu kecik2 slalu mkn..hrga pon murah lg masa tu..

Zumal selalu beli makan dengan roti sejak sekolah rendah lagi... Hehe ;)

Makan dengan roti pun..ermmm sedap..

Hahaha akak pon suka jugak Yumida ..TERAPI COKLAT ni heheehehe..Anak2 lagi la suka ..tapi takleh makan selalu sebab manis hehhe..

nostalgia zaman budak2 dulu..

dulu seposen satu.. dulu kalau pegi kedai runcit mst beli satu..

sedap, anak2 pun suka..ada lg satu perisa yg dia mix coklat ngn susu..sdap jgk yg tu..anak2 mmg suka laa..

heh ain pun suka ! kdg kdg mbe letak kat atas roti. sedap gak

Akk x suka coki coki ni. Anak anak pun suka beli je. Pastu x makan. Dok kumpul dalam peti ais tu.

Masa keje dulu rjin beli.. Smbil buat akaun dok mkn bnda ni..

Mmg sedap layan smbil memandu... Hehe


EmoticonEmoticon