Pemenang Bintang Mencari Bintang Musim 2

Bintang Mencari Bintang 2014 – Akhir telah pun berlangsung malam semalam, 22 Jun 2014. Mempersembahkan 3 finalis Bintang Mencari Bintang Musim 2 iaitu kumpulan Sumbu, Kepoh dan MMMMM. Masing-masing memberikan persembahan terbaik untuk merebut gelaran juara Bintang Mencari Bintang musim ini. Berikut merupakan senarai peserta yang mara ke peringkat akhir Bintang Mencari Bintang Musim 2.

Finalis Bintang Mencari Bintang Musim 2

1) Sumbu
Ahli Sumbu: Mohd Kamal Shah (Kamal) & Mohammad Ariff Fardillah Mohd Rosni (Ariff)
Sifu Sumbu: Ebby Yus
2) MMMMM
Ahli MMMMM: Mohd Azwan Sabri (Azwan) & Mohd Ilham Rusdy (Ilham)
Sifu MMMMM: Afdlin Shauki
3) Kepoh
Ahli Kepoh: Lizujuhan Hamzah (Izu) & Suffian Shafri Ibrahim (Sufian)
Sifu Kepoh: Adlin Aman Ramli

Pemenang Bintang Mencari Bintang Musim 2

Juara Bintang Mencari Bintang Musim 2
Kepoh
Hadiah: Wang tunai RM200,000 & trofi
Pemenang tempat kedua Bintang Mencari Bintang Musim 2
Sumbu
Hadiah: Wang tunai RM100,000 & trofi
Pemenang tempat kedua Bintang Mencari Bintang Musim 2
MMMMM
Hadiah: Wang tunai RM50,000 & trofi

Pemenang Bintang Mencari Bintang Musim 2, Pemenang Bintang Mencari Bintang 2014, Juara Bintang Mencari Bintang Musim 2 Kepoh, Pemenang tempat kedua Bintang Mencari Bintang Musim 2 Sumbu, Pemenang tempat kedua Bintang Mencari Bintang Musim 2 MMMMM, Bintang Mencari Bintang 2014 – Akhir, hadiah Bintang Mencari Bintang Musim 2, Bintang Mencari Bintang Musim 3
Kepoh dinobatkan juara Bintang Mencari Bintang 2014

Tahniah diucapkan buat pemenang Bintang Mencari Bintang 2014. Hadiah tu…superb! Bling-bling je mata nengok. Rezeki memihak pada kumpulan Kepoh atas kejayaan mereka bergelar juara Bintang Mencari Bintang Musim 2 ini. Kejayaan yang setimpal dengan bakat dan usaha gigih mereka. Idea bernas, fresh lain daripada biasa. Tak lupa juga buat kumpulan Sumbu dan MMMMM yang masing-masingnya menyandang tempat ke-2 dan ke-3 sebagai pemenang Bintang Mencari Bintang 2014.

Pemenang Bintang Mencari Bintang Musim 2, Pemenang Bintang Mencari Bintang 2014, Juara Bintang Mencari Bintang Musim 2 Kepoh, Pemenang tempat kedua Bintang Mencari Bintang Musim 2 Sumbu, Pemenang tempat kedua Bintang Mencari Bintang Musim 2 MMMMM, Bintang Mencari Bintang 2014 – Akhir, hadiah Bintang Mencari Bintang Musim 2, Bintang Mencari Bintang Musim 3, kepoh
Juara Bintang Mencari Bintang Musim 2, Kepoh bersama sifu Adlin Aman Ramli

Bintang Mencari Bintang Musim 2 kini telah pun berakhir. Masih ada lagikah Bintang Mencari Bintang Musim 3 untuk tahun hadapan? Tahun 2015? Sama-sama kita nantikan. 

18 comments

Tak tengok pun, masuk tido awal. ada masa boleh tengok online

Tahniah buat pemenang BMB2.. Fiza tak ikut sangat.. tapi ada nampak dorg-dorg nie lepak kat studio berdekat opis Fiza...

Ingatkan SUMBU menang... tapi malam tadi SUMBU kurang menyengat...KEPOH pun ok jugak... TAHNIAH!!

Tahniah buat pemenang ...Kak Lyasokong SUMBU huhuhhu.....

Suka kumpulan SUMBU lagi..apap tahniah laa kpd pemenang..

Terbaiklah.. tahniah kpd pemenang.. :)

ena tak tengok pun.. tapi tak mengapalah, janji dapat tahu siapa pemenangnya. Tahniah!!!

X pernh tgk citer ni. Tau tau dah final. Tu pun tgk kat hsptl smlm ms bawak puteti sulung

tahniah kpd yg menang.. xtgk pon smlm..layan drama korea je..

Zumal undi sumbu... Takpe la tempat kedua pun :)

Kali ni x lyan pula program ni..

Assalammualaikum... yumida,

mselim3 ingat sumbu yang menang.. rupa nyer kepoh.. pape tahniah kepada pemenang..

mselim3

pls: layan gak BMB nie.. santai..


EmoticonEmoticon