Cashout Earning Nuffnang RMxxx Kali Ke 7

Alhamdulillah, syukur.. Dah sampai penghujung bulan April. Dengan riang rianya aku menekan butang CASHOUT kat akaun Nuffnang. Ini bermakna, aku bakal menerima cheque Nuffnang bulan Jun kelak. Horrey!

Cashout earning Nuffnang RM kali ke 7, jana pendapatan dengan blog, cara buat duit dengan Nuffnang, beli sijil premium BSN guna duit Nuffnang, iklan blog selain Nuffnang, Genie SSP, Google Adsense, Innity
 Cashout Nuffnang bernilai RMxxx.xx
Cashout kali ke-7

Artikel menarik berkaitan Nuffnang:

 Cashout earning Nuffnang RM kali ke 7, jana pendapatan dengan blog, cara buat duit dengan Nuffnang, beli sijil premium BSN guna duit Nuffnang, iklan blog selain Nuffnang, Genie SSP, Google Adsense, Innity
Lepas cashout baki dalam akaun Nuffnang direset jadi RM0.00

Seronoknya beriklan bersama Nuffnang. Walaupun sedikit cerewet akibat tak mahu dimadukan, tapi hasilnya memuaskan hati. Tengah fikir ni nak letak iklan apa lagi. Sebelum ni aku ada pasang iklan Geniee SSP, lepas cashout kali ke-2 aku dah remove iklan Geniee tu. Earning tetiba slow sangat. Tak best. Dijangka bulan Jun kelak income Geniee SSP akan masuk kat akaun paypal. Alhamdulillah..

Malah iklan Innity aku pun ada pasang gak. Tetiba dapat dihidu oleh pihak Nuffnang terus dia tarik status glitterati aku lalu bertukar jadi non-glitterati. Mula-mula ingat nak kekalkan je iklan Innity, tapi aku kurang faham corak revenue dia. Kempen pun tak banyak masuk, terus aku remove jugak. Mungkin akan datang aku nak pasang balik.

Iklan Google Adsense lak aku tak lepas. Aku rasa sebab blog ni banyak share link download video kot. Payah gak nak adjust sebab banyak. Takpe, aku tunggu blog baru aku stabil nanti nak apply iklan Adsense guna blog tu. Mungkin makan masa bertahun. Haha.. Cuba je, mana tahu ada rezeki.

Korang pulak? Pernah guna pengiklanan lain selain Nuffnang? Meh cerita pengalaman korang menggunakan pengiklanan lain. Mana tahu jadi inspirasi aku untuk guna pengiklan tu jugak. Jom berkongsi cerita.

32 comments

Setakat ni aisyah x pernah madu kan nuffnang lg..haha.. even kdg2 income slow, tp tu lah.. blm tfikir lg nak try yg lain, cuma pasang iklan affiliate je kat blog..klu pesaing nuff, mmg x pasang la..sbb nuffnang sensetif sikit Plus tamak..hahaha

Seronok nyer laaaaa...
nieyl nie x penah skali pun dpt tau...sodey btl..hihi..
blogging bertahun..meh ajar sikit :)

tahniah, masyuukk.. =)
saya setia ngan nuffnang je setakat ni..tu pun tak pernah lagi cashout sebab masih sikit lagi [newbie] .. =)

tahniah...suka baca n3 yumida tntg nuffnang...kak dh lama cashout tp cek xmari juga tah apa mslhnya.

seronoknya Yumida.. dah berkali2 cash out earning nuffnang.. akak nih masih merangkak2 amountnya.. tunggu ok nanti baru nak cash out.. apapun tahniah ya..

umi wish tu blog baru yumida ke?

Klo cek x sampai blh hantar tiket pertanyaan kt pihak nuffnang. Pemprosesan cashout ambik masa 1 bulan klo berstatus glitterati. Klo non glitterati 2 bulan. Bila dh sampai tempoh tu ada statement jumlah amount kita cashout hantar melalui email. Masa cek dihantar mungkin akan sampai 2 minggu. Tempoh sah cek adalah 6 bulan klo x silap. Nnti akak tnya kt nuff

Haha kannnn tamak. Lps tu kuat sensitif xmo kena madu

syukur alhamdulillah. tahniah yumida :)

Pernah jugak merasa mcm nieyl. 3 thn blogging dpt rm3 je. Bila tahu taktik baru naik slow2. Blog asal ada pengunjung inshaallah dpt la income sikit2

Makasih. Xpe lama2 nnti mesti naik mcm gunung

Xpe kak. Slow2. Dulu yumida pun mcm tu gak. Lama2 nnti jd byk

Aah blog baru. Blog tu lbh kpd personal ttg parenting. Blog ni blog rojak. Jd xmo kasi campur yumida up blog baru. Tq tau sudi singgah, baca n komen.

Alhamdulillah makasih bebyk pg

Kenapa kaburkan amount?? alaaaa, HAHAHAHA

Alhamdulillah..
rezeki mencurah..

Nanti dah cheque nuffnang sampai baru bagitau jumlah sebenar. Kasi suspens sikit. Hihi

Alhamdulillah kak. Syukur...amin. moga rezeki kita semua melimpah ruah n diberkati

Jom pasang iklan kt blog sambil jana income

Assalamualaikum awak. sheila sampai skrg takleh nak cashout nuffnang. sebab dulu selalu kot tinggalkan komen dekat blog org suruh klik iklan hahahahaha pasrah je jadi tabung takleh nak amik ~~~

Tahniah. Saya nyer tak boleh lagi sbb tak cukup amount nya ☺☺

wsalam. oh ye ke. haih seram jugak klo terjadi macam tu. blh try pengiklanan lain pulak. mana tahu masyuk

terima kasih. xpe kumpul lama2 nanti sampai jadi bukit boleh cashout

Tahniah. kite tak pernah cashout nuffnang since sign up tahun 2011. kahkah.
sebelum ni ada jugak letak iklan komli, heartbeat. haha, lepas tu dah remove.

Alhamdulillah rezeki yumida..tahniah ya makin masyukk

nuffnang ni kalau banyak dpt kempen cpuv, ok. tapi kalau jarang dapat macam x bez jugak. paling best kempen blogbuster

alhamdulillah..makasih kak
moga kita semua dimurahkan rezeki

masih setia dengan nuffnang. hehe


EmoticonEmoticon