(OST) Lagu Tema Kata Hati Widuri TV1

Original Sound Track OST Kata Hati Widuri TV1

Lagu: Kau Kekasihku
Penyanyi: Siti Nurhaliza

Sinopsis Ringkas Drama Kata Hati Widuri TV1

Kata Hati mengisahkan seorang gadis bernama Rina (Raja Ilya) yang berperwatakan kasar dan cerewet dalam segala hal. Ujian menimpa hidup Rina bila suatu hari Rina telah mendapat kemalangan semasa memanjat gunung. Doktor mengesahkan mata Rina harus dibalut untuk tempoh 2 bulan. Ini bermakna selama 2 bulan itu, Rina tidak dapat melihat apa-apa. Kehidupannya seperti orang buta.

Rina begitu terkejut bila dimaklumkan bahawa penjaga barunya adalah seorang lelaki. Seperti pembantu rumah yang lain, Rina dengan kepala batu sering mengherdik penjaganya. Namun, Omar (Josiah Hogan) tetap bersabar dengan kerenah Rina. Baginya, impiannya untuk melihat Rina kesampaian, orang yang dicintainya.

Bagaimanakah hubungan Rina dan Omar kelak? Adakah mereka akan bersatu? Berjayakah Zek memainkan peranannya? Adakah Maria akan melepaskan Omar semudah itu? Saksikan segalanya menerusi drama Widuri TV1, KATA HATI menerusi kaca tv anda.

Gambar Drama Kata Hati Widuri TV1 

Original Sound Track OST Kata Hati Widuri TV1, lagu tema drama Kata Hati Widuri TV1, download OST Kata Hati, tonton video klip lagu Kau Kekasihku (Siti Nurhaliza)

Tonton Kata Hati di kaca tv:

Saksikan drama Widuri Kata Hati
Jumlah episod Kata Hati: 13
Tarikh drama Kata Hati mula disiarkan: 25 April 2015
Hari: Sabtu - Ahad
Sam: 7.05 malam – 8.00 malam
Saluran: TV1

1 comments so far

nice info..menarik jalan ceritanya.


EmoticonEmoticon