Cara Guna Iron Steam Q Produk Astro Go Shop

Atas permintaan pembaca, ramai yang minta aku buat review pasal produk Astro Go Shop yang aku beli bulan lepas: Iron Steam Q. Seterika pintar yang menggunakan wap untuk menggosok baju.

Cara guna seterika Iron Steam Q produk Astro Go Shop, gambar, harga seterika Iron Steam Q, seterika pintar, seterika wap, panduan dan tips menggunakan seterika Iron Steam Q, how to use Iron Steam Q
Gambar Iron Steam Q
Harga: RM199.00

Tergoda tengok iklan Astro Go Shop, betapa mudahnya nak seterika baju (pakaian) hanya dengan menggunakan seterika Iron Steam Q. Mudah! Cepat! Kerja seterika baju kelihatan senang! So, aku pun bagitau kat hb yang aku berkenan kat produk Astro Go Shop tu: Seterika Steam Q.

Cara guna seterika Iron Steam Q produk Astro Go Shop, gambar, harga seterika Iron Steam Q, seterika pintar, seterika wap, panduan dan tips menggunakan seterika Iron Steam Q, how to use Iron Steam Q

Gambar kotak Iron Steam Q masa penghantaran sampai

Nak tahu macam mana nak beli barangan kat Astro Go Shop? Rujuk entry ni: Cara Beli & Bayar Produk Astro Go Shop. Mudah je! Hanya telefon nombor hotline Astro Go Shop, buat tempahan, bayar dan barang akan dihantar.

Terujanya aku bila tengok barang yang aku order kat Astro Go Shop dah sampai. Bila check, semua barang dalam keadaan baik. Means, berfungsi la. Aku pun terus guna gosok baju. Jom baca review berdasarkan pengalaman aku cara guna Iron Steam Q ni.

Cara guna seterika Iron Steam Q produk Astro Go Shop, gambar, harga seterika Iron Steam Q, seterika pintar, seterika wap, panduan dan tips menggunakan seterika Iron Steam Q, how to use Iron Steam Q

Kegunaan Iron Steam Q

Cara guna seterika Iron Steam Q produk Astro Go Shop, gambar, harga seterika Iron Steam Q, seterika pintar, seterika wap, panduan dan tips menggunakan seterika Iron Steam Q, how to use Iron Steam Q

Ciri-ciri Iron Steam Q

Cara Guna Seterika Iron Steam Q Produk Astro Go Shop
1. Isi air menggunakan cawan yang disediakan hingga takat air MAX, kemudian tuang ke dalam tangki air seterika Iron Steam Q. Selesai isi air, tutup cover tangki tersebut.
2. Sambungkan plag seterika Iron Steam Q kat suis. Tekan ON. Setkan suhu pada takat MAX. Suhu bergantung pada kesesuaian dengan jenis pakaian kita. Macam aku nak gosok baju jenis cotton, so guna level MAX.
3. Pakaian digosok dalam keadaan tergantung. Boleh sangkut hanger kat almari, penyidai pakaian ataupun pintu bilik. Untuk gosok sisi seluar yang nampak tajam tu, gosok seluar pada permukaan bod seterika.
4. Sambil gosok pakaian kita tekan button wap. Kalau teknik betul, pakaian akan lurus dalam masa singkat!
5. Dah siap gosok, letak seterika Iron Steam Q pada STAND disediakan.
6. Bila air dalam seterika tu habis. Tutup suis. Buka cover tangki, dan isi semula air tersebut.
7. Bila dah selesai menggosok baju, tutup suis. Cabut plug. Laraskan balik suhu pada takat MIN. Biarkan seterika Iron Steam Q sehingga sejuk. Buka cover tangki air, buang air dalam tu, kemudian lap dan dah boleh disimpan kembali.

Cara guna seterika Iron Steam Q produk Astro Go Shop, gambar, harga seterika Iron Steam Q, seterika pintar, seterika wap, panduan dan tips menggunakan seterika Iron Steam Q, how to use Iron Steam Q

Kelebihan menggunakan Iron Steam Q

Untuk tatacara yang lebih jelas serta demo cara guna seterika wap Iron Steam Q, anda bolehlah tonton rancangan Astro Go Shop kat tv di saluran 118. Lagi mudah nak faham. Nantikan testimoni aku hasil menggunakan Iron Steam Q untuk next entry. Tunggu..


Permintaan produk Astro Go Shop yang sentiasa laku dan hangat! Terjah:

60 comments

rietta pown hr tu minat dengan product nie...tpi xbli lagi...tunggu ada lebihan duet banje...hehehe...

macam best pulak benda ni.tengok macam ringan..

boleh bagi panduan dkt SIL..sbb dia tak sempat nak bukak buku manual...heehe

kalau tengok kat tv channel 118 astro go shop lagi mudah cara nak guna seterika iron steam q ni

aah kak seterika iron steam q memang ringan nak pakai, boleh di bawa ke mana2 macam senang di bawa travel

dah kumpul duit jangan lupa beli iron steam q
best! senang nak seterika, iron baju

saya pon baru beli...
tunggu barang sampai aje ni..
tgok dah de org beli sampai 11294 pcs..

Saya dah beli awal tahun 2015, tapi ada macam getah melekat setempat kat permukaan seterika tu, lepas kikis benda tu, ada balik setiap kali guna. Macam mana nak kompleks ya?

erm saya pun x tahu. kalau ikutkan permukaan iron steam q tu jenis non-stick. kalau nak iron baju jenis nipis macam chiffon, bermanik..kena letak cover yg 1 tu..utk elak kain terhangus

saya dah beli barang dah sampai tapi x guna lagi haha..

Saya nk tanya ok x guna ni?sbb tgok review kt web go shop bnyak complain.

Dah lama beli..
tp x reti guna..guna mcm x ok pun..
dah masuk kotak balik dah..


Nak cuba lah..lagi sekali

Dah lama beli..
tp x reti guna..guna mcm x ok pun..
dah masuk kotak balik dah..


Nak cuba lah..lagi sekali

Dah beli tapi tak elok mcm iklan pun,dahla berat.last2 jual balik kat orang

Tgk iklan mcm sng, tp bla nk iron sdri mcm susah je. Better gna iron biasa dok guna tu je la.. ke mmg tknik xbtol xtau la...

Tgk iklan mcm sng, tp bla nk iron sdri mcm susah je. Better gna iron biasa dok guna tu je la.. ke mmg tknik xbtol xtau la...

Saya gunapun mcm susah je, dan lebih penat dari seterika biasa.

Saya gunapun mcm susah je, dan lebih penat dari seterika biasa.

saya pon frust beli tp tk semudah mcm dlm tv rasa tertipu plak. dah sangkut mcm dia buat tu tp baju renyuk gak... hmmmm

Meh jual kat saya kumikoyumi

Ada yg nak jual tak? Kalau rm50 saya ambil. Hihj

Ade yg nak iron go shop. Saya nak jual murah

+60103001621 whatsapp saya ye. Pastikan ada +6 ..

saya pakai..alhamdulillah..ok je

kalau kurang faham guna, memang baju xkan licin..mcm saya dulu
sayang kalau dah beli disimpan

pertama kali guna mmg susah n baju pun x licin
kalau guna byk kali..inshaallah skill menggosok dengan iron steam q jd terer :)

saya mula2 guna dulu pun renyuk gak. lama2 pakai dah ok.

Saya pun dh 2 kali pakai tapi kenapa mcm xsama je mcm dalam go shop ye.. Mcm lagi payah gosok :(

Saya pun dh 2 kali pakai tapi kenapa mcm xsama je mcm dalam go shop ye.. Mcm lagi payah gosok :(

Kenapa steam q iron ni made in china ye? Tu lah baju yg renyuk jenis susah gosok tu kalau guna velcro tu mcm xde apa jd je.. Huhu..

En Shukri, dah dapat buyer?? Kalau belum saya nak!

Ada sape nk jual ke.. klu ada sy nk.. whatsapp atau msj sy +60102800989.. kna ltk +6 ye

Ada sape nk jual ke.. klu ada sy nk.. whatsapp atau msj sy +60102800989.. kna ltk +6 ye

Ada sesiapa nak jual lagi iron steam Q. Dgn harga second. Kalau ada saya nak. 0129054464-Wani

Ada sesiapa lg nk steam q? Sy nk let go bru beli 3 minggu. Wassap 0196356129

macam senang je.. nak sangat

macam senang je.. nak sangat

nk jgk klu murah..hihi..wasap +60193991417

Knp ye sy pny stim q iron ni nmpk mcm 1 lubang je sembur lps 2 air dia mmg meleleh bnyk ke or rossk pls sis bg th sy tgk dlm gmbr smua lubang kua air tp knp sy pny 1 je ei klo rosak nk pulang kn

Sy pun sama..wap yg kuar dr lubang2 tu xsemeriah mcm dlm iklan. Then air meleleh kuar dr celah2 tmpt adjust temperature. Iron smbil gantung pun xlicin wpun dh ltk level max. Nyesal beli.

akak, nk tunggu suhu air tu panas brpa lama?

Terlalu banyak air keluar masa nak iron...mcm sama jak ngan steam iron yg lain..kecewa jak asa

suhu air panas tak lama, dalam 3 saat je dah boleh iron

air keluar masa nak iron, pernah terjadi masa mula2 dulu. tips: masukkan air jangan melebihi takat dia, ada cawan disediakan. tutup dengan sempurna penutup dia.

Assalam..ada lgi nak letgo x..klu ada nk letgo sy nk beli..watsap 0135887987

saya beli juga iron ni...bila saya tekan button wap tuu...air menitik2 keluar...kenapa ehh ??

saya beli juga iron ni...bila saya tekan button wap tuu...air menitik2 keluar...kenapa ehh ??

saya beli juga iron ni...bila saya tekan button wap tuu...air menitik2 keluar...kenapa ehh ??

mungkin terlebih sukatan air

Masa menggosok tu mmg kena sentiasa tekan (tekan tak lepas) button wap tu ke? Sbb saya ada beli juga, tekan sekali lepas tu gosok.. tak hilang juga kedut nya.

Masa menggosok tu mmg kena sentiasa tekan (tekan tak lepas) button wap tu ke? Sbb saya ada beli juga, tekan sekali lepas tu gosok.. tak hilang juga kedut nya.

sambil gosok sambil tekan button
wap tu nanti akan meratakan baju
kalau tak tekan button wap x keluar, baju x licin, berkedut

Salam..minta maaf mencelah. Ape yg sy tau iron ni sape luck dapat yg elok boleh pakai..ada yg x bnasib baik dapat yg menyakitkan hati dpt yg plastik lak tu..pemulangan wang bik punye payah tp asyik nk tukar yg br je..yg br tukar pn sama gak x de kualiti..nk tukar ambik produk lain x dapat..nasihat sy jangan beli...lg elok pakai yg biasa berat pn x de sampai tgn..kesudahannya sy bli brand Murphy Richards mmg best.

Tp bli sunrise yg susun dlm peti tu produk die puas hati..cantik jer

Asslkm..sy nk jual steam q iron..bru 2xpakai. condition sngt baik dan baru..harga 150.hbungi 0145360687 iqa

Nak tanya, teknik dia mcm mna? Sy buat mcm x hilang sgt kedut.

untuk dapatkan steam Q iron dgn harga murah direct dr supplier china, bleh wsp sy 011-32494242(azni).

bawah dr rm 100 okey..

untuk dapatkan steam Q iron dgn harga murah direct dr supplier china, bleh wsp sy 011-32494242(azni).

bawah dr rm 100 okey..

Saya baru pkai sehari tapi mcm susah plk..mcm nk jual blik je,


EmoticonEmoticon