Sinopsis Setitis Kasih Darmia Drama TV9

Sinopsis Setitis Kasih Darmia

Setitis Kasih Darmia mengisahkan kehidupan gadis bernama Darmia dan cabarannya dalam menempuh perkahwinan bersama Khairul Amir. “Mulai hari ini, esok dan selamanya kau adalah isteri untukku bukan lagi hamba atau pembantu rumah. Kau adalah suri hatiku. Untuk selamanya. Aku janji akan bahagiakan kau.” Makin deras air mata di pipi Darmia.

“Aku tak nak!” Darmia tolak kuat tubuh Khairul Amir apabila terasa pelukan itu kian longgar. Terundur sedikit lelaki itu. Terus Darmia berlari ke kamar. Di sembam mukanya ke bantal. Menangis semahunya di situ. Khairul Amir hanya memandang.

Tangisan yang menjadi irama dalam bilik sepi itu mengundang rasa sedih di hati Khairul Amir. Air matanya turut laju menuruni pipi. Sungguh dia juga sama terluka dalam cinta yang rumit ini.

Jika diam itu boleh selesaikan masalah, maka Darmia rela tunduk membisu menerima makian dan hinaan dari keluarganya sendiri tanpa dia tahu di mana kesilapannya. Namun kemunculan Khairul Amir, lelaki misteri yang pernah melafazkan ijab kabul padanya 4 tahun yang lalu sebagai majikannya merangkap kekasih Haliza mengharu-birukan keadaan.

Lelaki itu muncul bersama dendamnya yang tidak pernah padam. Rahsia yang di simpan tidak boleh di bongkarkan. Buatlah apa saja, Darmia rela asalkan hati Haliza tidak di sakiti dan tidak tahu rahsia mereka. Percaturan tuhan siapa yang tahu. Dalam satu insiden yang tidak disengajakan, rahsia yang cuba dikuburkan terbongkar jua. Khairul Amir tekad, biar hilang segalanya di dunia ini, setitis kasih Darmia terus di nanti. Tonton segalanya dalam drama Setitis Kasih Darmia, akan datang di TV9.

Pelakon Setitis Kasih Darmia

Khairul Amir- Sharnaaz
Darmia- Nelydia

 Gambar Setitis Kasih Darmia

Sinopsis Setitis Kasih Darmia, review Setitis Kasih Darmia drama TV9, pelakon Setitis Kasih Darmia, gambar Setitis Kasih Darmia, novel Setitis Kasih Darmia, harga novel Setitis Kasih Darmia RM26.90, penulis novel Setitis Kasih Darmia: Naniey Tj 
Dapatkan novel Setitis Kasih Darmia di pasaran dengan harga RM26.90
Penulis novel Setitis Kasih Darmia: Naniey Tj
Jumlah halaman Setitis Kasih Darmia: 665 muka surat

Saksikan drama Setitis Kasih Darmia
Hari: Selasa & Rabu
Jam: 8.30 malam
Saluran: TV9

Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih
Menangi: Hadiah Bernilai RM700 Dengan Mudah! (KLIK)

2 comments


EmoticonEmoticon