Doa Minta Ketenangan Hati

Di kala aku sedih, rasa tertekan, stress.. aku sering amalkan doa ni. Doa Minta Ketenangan Hati. Moga-moga dilapangkan dadaku yang penuh sesak, dipermudahkan segala urusanku, diberi jalan atas setiap permasalahan. Kalau hati tak tenang, apa-apa kerja pun sukar nak fokus.

Doa minta ketenangan hati, doa aman, doa hati yang tenteram, doa hati yang lapang, doa ketika sedih, doa ketika stress tertekan, doa elak sedih dan tertekan, senarai doa, gambar doa, doa harian, doa selepas solat

DOA MINTA KETENANGAN HATI
Ya Allah, aku berlindung kepadaMu dari kebimbangan dan kepiluan. Aku berlindung kepadaMu dari ketidakupayaan dan kelalaian. Aku berlindung kepadaMu dari perbuatan pengecut dan sifat kedekut. Dan aku mencari perlindungan dariMu daripada hutang dan penindasan manusia.

11 comments

saya biasanya zikir jer... hehehe but nk try amalkn doa nih.. tq share... ^-^

singgah sini,,jenguk pemenang..takde cbox nk btaw.

amin...
http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2014/10/dimana-janji-manismu.html

zikir ni dalam Al-Ma'thurat, kan? saya doakan kita beroleh hati yang tenang.. :)

syikinmaarop.blogspot.com

Aamiin.. mudah2an hati kita semua sentiasa dlm ketenangan... aamiin.

amiinnnn..salam perkenalan ya umi..


EmoticonEmoticon