Cashout Earning Nuffnang RM87.87 Yang Terakhir

Bulan Mei 2015 dah sampai ke penghujung. Syukur kerana diberikan pinjaman nafas sehingga ke hari ini. Syukran Ya Allah…

Cashout Earning Nuffnang RM87.87 Yang Terakhir, cashout nuffnang, baki akaun nuffnang, earning nuffnang, kempen cpuv nuffnang, remove banner iklan nuffnang, status glitterati nuffnang kena tarik, non glitterati nuffnang, cheque nuffnang status non-glitterati ordinary sampai 2 bulan, buat duit dengan nuffnang
Cashout Earning Nuffnang RM87.87

Dengan ini, aku umumkan baki akaun Nuffnang kini tinggal 0 sen sahaja. Huhuhu…zero! Sedih bercampur gembira. Selepas 1 bulan mengumpul earning, akhirnya misi tercapai nak cashout earning Nuffnang yang berjumlah RM87.87. Earning terakhir yang aku cashout pasal..aku story kat bawah.

10 Mei 2015, aku pasang iklan Innity dalam blog aku ni. Secara automatik status glitterati aku hilang, bertukar menjadi non-glitterati. Masa tu masih ada 9 kempen cpuv yang tinggal, tapi kurang aktif. Sebab banner iklan Nuffnang aku masa tu asyik tidur je, banner biru memanjang. Lepas berstatus non-glitterati, dah tak ada kempen cpuv yang masuk.

So, aku tekad nak remove iklan Nuffnang. Sekarang dah tak ada lagi banner iklan Nuffnang dalam blog ni. 25 Mei 2015, kesemua kempen cpuv aku credited. Horrey! Dengan itu, laju je tangan aku klik CASHOUT! Tak sabar u olls. Dengan rasminya, inilah earning terakhir aku bersama Nuffnang. Cantik nombornya: RM87.87

Cashout Earning Nuffnang RM87.87 Yang Terakhir, cashout nuffnang, baki akaun nuffnang, earning nuffnang, kempen cpuv nuffnang, remove banner iklan nuffnang, status glitterati nuffnang kena tarik, non glitterati nuffnang, cheque nuffnang status non-glitterati ordinary sampai 2 bulan, buat duit dengan nuffnang
Baki Nuffnang direset RM0.00 terima kasih kekasih lamaku Nuffnang

Alhamdulillah, syukur.. Rezeki berblog. Banyak or sedikit, tetap buat kita bahagia, happy and ceria. Memandangkan aku berstatus non-glitterati, check akan sampai ke tangan aku dalam tempoh 2 bulan. Lama gilos! Dijangka bulan Ogos kelak baru Cheque Nuffnang sampai ke rumah aku.

Sobs..sobs..pertama kali dapat cheque lama macam tu. Takpe..janji datang. Hihi.. Eh eh, entah-entah time tu aku kat Kuching dengan baby baru. Excitednyeeee! Bulan Ogos gak birthday aku. Hihi..special sangat bulan Ogos. 

9 comments

laa ya ka.. tapi banyak jugak earning Yumida walaupun hanya dalam jangka masa sebulan..

wah sygnya..tp mgkn iklan yg satu tu lbh masyuk dr nuff

Takpelah. Tak ada rezeki dengan Nuffnang. Mungkin rezeki lebih banyak bersama Innity =)

TAHNIAH..SABAR TUNGGU CEK MARI YA...

cantik nombornya... 8787.. hehe.. semoga innity makin masyukkkkk... :D

rezeki dengan innity lebih baikla ni. hehe

Ingatkan dah merajuk dengan NN. Ini mesti dengan Innity... masyukkk ye..
Tak pe, cuba jer dengan pelbagai publisher...mana yg masyukkk kita pakai...hehe

p/s: Terima kasih kerana sudi bersama Relaks Minda...anda amat2 dihargai

nampaknya lepas raya lah Yumida dapat cek NN ye hihi :)


EmoticonEmoticon