Dapat SMS, WhatsApp & Panggilan Si Dia Yang Katanya Pernah Cuci Berak Aku Dahulu

Tak Layan SMS, Mesej WhatsApp & Nombor Panggilan Tak Dikenali
Bukan bajet hot ke apa. Kalau nombor tu, nombor yang aku tak kenali, dan ternyata si pengirim SMS atau penghantar mesej WhatsApp tak memperkenalkan diri. Tetibe nak beramah mesra dengan aku, harap maklum, aku ignore je.

Bermula minggu lepas dan minggu ni, ada la sorang pemanggil tu tetibe hantar mesej kat WhatsApp aku. Aku pun pelik, dia ni siapa? Aku tak kenal pun. Bunyi mesejnya pulak, macam main-main je. Siap cakap, aku ni buang batu. Means aku ni sombong. Dengan ayat, ‘Ko dah lupa kat mak, bila call ko tak angkat’.

Siapa yang nak angkat, nak layan kat orang yang tak kenal. Kalau betul dia kenalan aku, perkenalkan la diri. Lepas tu call aku sampai 11 kali. Rimas pulak aku.

Lepas tu aku tanya kat adik aku, dia kenal tak dengan pemilik nombor tu. Adik aku pun cakap tak tahu. Yang peliknya, orang tu ada mesej kat adik aku. So adik aku pun tanye la, dia tu siapa. Dia cakap.. ‘Bagitahu kat xxxx(aku), dialah yang cuci berak masa aku kecik dahulu’.

dapat SMS, Mesej Whatsapp & Nombor Panggilan Tak Dikenali, gambar berak, cuci berak, buang air besar, sembelit
Dah katanya pernah cuci berak aku, nah.. aku pun nak belanja sekeping foto tengah meneran untukmu si alien. 

Sakit hati pulak aku dengar. Tak kisah la dia kenal aku ke tak, kalau caranya begitu nak beramah mesra dengan orang, baik tak payah layan. Kalau kenal, berterus terang je la. Ni guna ayat psiko, main-main. 

3 comments

macam2 manusia ada.. kalau jumpa manusia yang tak paham bahasa pun geram jugak..

Muhaha.. Ntah dia tahu yumida ni dah senang kot.. Saja nak mengaku sedara..


EmoticonEmoticon