Cara Undi Pelajar Akademi Fantasia 2014 │ AFUNDI

Cara AFUNDI Pelajar AF 2014 


Ada yang masih tercari-cari cara nak vote peserta AF 2014? Wokeh bawah ni disediakan langkah-langkah hantar undian. Undilah peserta kegemaran korang.

AFUNDI<jarak><Nama Pelajar>hantar ke 32777

Cara Undi Pelajar Akademi Fantasia 2014 │ AFUNDI, Cara AFUNDI Pelajar AF 2014, cara vote AF 2014, cara hantar undian SMS AF 2014

Cara Undi Pelajar Akademi Fantasia 2014 │ AFUNDI, Cara AFUNDI Pelajar AF 2014, cara vote AF 2014, cara hantar undian SMS AF 2014

Contoh:
AFUNDI ADEL [hantar ke 32777]
AFUNDI WAWA [hantar ke 32777]
AFUNDI MUNA [hantar ke 32777]
AFUNDI NINA [hantar ke 32777]
AFUNDI NUHA [hantar ke 32777]
AFUNDI ZIHA [hantar ke 32777]
AFUNDI AZWAN [hantar ke 32777]
AFUNDI FIRMAN [hantar ke 32777]
AFUNDI EWAL [hantar ke 32777]
AFUNDI FAREZ [hantar ke 32777]
AFUNDI AMAN [hantar ke 32777]
AFUNDI ZARIF [hantar ke 32777]

Kalau ditanya aku nak undi siapa..aku tak undi sesiapa pun. Kikiki.. Al maklum la aku ni kedekut. Penjimat kredit habis-habisan. Sepanjang hidup aku bergelar penonton Akademi Fantasia, aku hanya pernah mengundi sebanyak 3 kali. 2 kali masa AF 9, masa undian derma mangsa tanah runtuh. 1 undian lagi undi kat pelajar AF 3. Nak undi atau tidak, terpulang pada anda. Ini adalah sebagai hebahan sahaja cara-cara nak buat AFUNDI pelajar Akademi Fantasia 2014.

Setiap undian pelajar Akademi Fantasia 2014 akan dicaj mengikut bayaran tertentu. So, buat pengundi di kalangan kanak-kanak ataupun remaja, sila dapatkan kebenaran daripada penjaga.  

3 comments

Nak afundi semua peserta..hehe...

saya nk undi azwan dgn ewal sbb diorang berdua cute gila


EmoticonEmoticon