Mimpi Dikejar Azwan Ali

Ini kisah benar! Kisah yang berlaku dalam alam fantasi mimpi adik aku. Semalam, masa tengok DRAMA MAID, adik aku pergi bisik kat telinga aku. Katanya… “Kau tau tak..semalam aku mimpi kena kejar Azwan Ali!”

Aku pun gelak mengekek-ngekek. Ye la..aku rasa tersangatlah kelakar. Pasal apa Azwan Ali nak kejar dia, kenal pun tidak. Tetibe kena kejar dalam mimpi. Aku pun usik dia, “Kau suka kat Azwan Ali erk?”.

“Mana ada!”. Spontan adik aku jawab. Malu lettew. Dia kata, sampai berpeluh-peluh dia termimpikan Azwan Ali. Penat bawa berlari. Nervous! Punya la laju Azwan Ali kepung dia. Sampai tak ada tempat lagi nak menyorok katanya. Nasib baik tersedar awal. Baju pun basah bila bangun, kena peluh.

Mimpi dikejar Azwan Ali, kontroversi Azwan Ali 2015, gambar Azwan Ali, Azwan Ali dan menate
Gambar Azwan Ali

Aku tanya dia, pasal apa termimpikan Azwan Ali? Ker dia ada terbaca pasal kisah kontroversi Azwan Ali dengan MENATE. Rupanya, dia ada follow program masakan Astro tu ‘Kau Yang Masak Aku Yang Panas’. Haaa, dari situ la imej Azwan Ali sampai terbawa-bawa dalam mimpi. Kelakar betul adik aku ni..

5 comments

hahaha..lawak la, memang takut bonar dah tu,,hihi

hahaha.. lawak.. kesian adiknya..

Hehehehe...dahsyat diva AA ni..boleh join dalam mimpi pulak..

hahahaha.. really made my day! kelakar btul lah


EmoticonEmoticon