Tengok TV Ngantuk! Tengok Laptop.. Ting! Segar Terus!

Baru-baru ni, aku perasan ada perubahan dalam diri aku. Bila tengok tv time malam-malam tu kan, aku rasakan..tersangatlah mengantuk!! Tak boleh tahan ooo. Tengok tv kejap, terus tertidur.

Berlainan pula bila aku on laptop. Duduk depan laptop, terus mata aku bercahaya! Semangat nak beronline lettew! Baca berita online, baca berita artis, blogwalking kalau sempat.
Tengok TV Ngantuk! Tengok Laptop.. Ting! Segar Terus!

Memilih jugak mata aku ni erk. Kalau tengok tv kena hadam jalan cerita baru best tengok. kelau tengok sekerat-sekerat, tak berapa nak faham. Kurang syok. Maybe tu la faktor mata cepat ngantuk bila layan tv.

Korang pulak macam mana?? Di bulan puasa begini, mudah benar kita rasa letih, even waktu malam. Mata pun cepat je kuyu. Minta didodoikan.

1 comments so far

rasanya tgok laptop kurang mengantuk sebab benda2 yang kuar dkt online ni ada mcm2... dia lgi diverse dan pelbagai berbanding tv kan....sebab tuh jadi terang mata menengok...kita pun camtuh :D same :D hiihihihi


EmoticonEmoticon