Cer Teka Gambar

Cer Teka Gambar masih berlangsung. Menjemput korang semua memeriahkan segmen teka gambar ni. Hadiah turut disediakan buat para pemenang.

Teka gambar yang ni...klu jugak diberikan dalam entry tersebut. Tekaan gambar paling mudah! Rugi kalau terlepas. Jemput reramai terjah:

KLIK BANNER UTK JOIN

Hadiah bakal menjadi milik anda:

Hadiah pemenang teka gambar

PEMENANG PERTAMA
(Bakal memenangi 1 set [pen & keychain] & juga pencil case)

PEMENANG KE-2
(Bakal memenangi card reader & pencil case)


Hadiah cabutan bertuah juga disediakan buat peserta yang membuat entry. Setakat ni tak ramai peserta yang membuat entry. Jemput la join reramai, mana tahu salah satu hadiah di bawah menjadi milik korang.

PESERTA BERTUAH PERTAMA, KE-2, KE-3
(Bakal memenangi fridge magnet setiap seorang)

PESERTA BERTUAH KE-4
(Bakal memenangi brooch)

PESERTA BERTUAH KE-5
(Bakal memenangi buku mini zikir & doa al-ma’thurat)


Hadiah Pemenang Klik Iklan & Video Terbanyak! Bagi kategori ni hanya seorang peserta sahaja yang menghantar penyertaan setakat ini. Hadiah disediakan buat 2 pemenang. Meh la join kategori ni. 

PEMENANG PERTAMA
(Bakal memenangi foundation Silky white & rollerball eye shadow Avon)

PEMENANG KE-2
(Bakal memenangi kain Chiffon 2 meter)


Hadiah Pemenang Komen Video U Mobile Terbaik. Setakat ini, tiada peserta yang menghantar penyertaan untuk kategori ni. Korang tak nak hadiah ni ke? Hehe...
Bakal memenangi tudung bawal, file bag & beg syiling


NAK TENGOK GAMBARAN HADIAH? KLIK SINI

11 comments

http://rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com/2013/07/cer-teka-gambar.html

Video sik pernah keluar eh.. Sik tauk kenak. Huhuhu.

hah?apa tu?nak dikatakan stoking idak ler teman rasa.nak kata tu pad yang letak kat lutut pun bukan...owh tau2...headband hahaha..

kak lea curi2 bw ni sis yumida...tak dpt nak join.kalau tukang menyibuk kat kotak komen ni smepatlah ngeee..

all the best semua...

Dah click video http://angellovesoldier.blogspot.com/

teka memang fail...tapi,,yess!!dah buleh klikkk!!!heheheh...

video tu x nampak muncul pon yumida..

Lupak kamek, dah lowm mewk join segmen towk owe.. Dah nak sis?

good luck pad ayg join

thnks ye sudi join ga ciksu

*cantik la header.buat sendiri ke ?


EmoticonEmoticon