Hadiah Bakal Pemenang Cer Teka Gambar


Cer teka gambar masih berlangsung, dijangka tamat pada 29 Julai 2013. Pada yang belum menyertai, dialu-alukan korang untuk mengambil bahagian. Syarat pun sangat senang. Simple!

PEMILIHAN PEMENANG:
-      Peserta yang menjawab dengan tepat (2 pemenang)
-      Peserta yang memenuhi syarat (sila refer pada bahagian pemilihan pemenang entry CER TEKA GAMBAR)

CABUTAN BERTUAH!
Peserta yang membuat entry berpeluang memenangi hadiah cabutan bertuah. 5 pemenang akan dipilih.

PEMENANG KLIK IKLAN & VIDEO TERBANYAK!
Bakal memenangi hadiah special. 2 pemenang akan dipilih.

PEMENANG KOMEN VIDEO U MOBILE TERBAIK
Seorang pemenang akan dipilih


Hadiah pemenang teka gambar

PEMENANG PERTAMA
(Bakal memenangi 1 set [pen & keychain] & juga pencil case)
1 set [pen & keychain] 

pencil case


PEMENANG KE-2
(Bakal memenangi card reader & pencil case)

card reader - depan

card reader - belakang

pencil case




Hadiah cabutan bertuah

PESERTA BERTUAH PERTAMA, KE-2, KE-3
(Bakal memenangi fridge magnet setiap seorang)


PESERTA BERTUAH KE-4
(Bakal memenangi brooch)


PESERTA BERTUAH KE-5
(Bakal memenangi buku mini zikir & doa al-ma’thurat)
 




Hadiah Pemenang Klik Iklan & Video Terbanyak!

PEMENANG PERTAMA
(Bakal memenangi foundation Silky white & rollerball eye shadow Avon)


PEMENANG KE-2
(Bakal memenangi kain Chiffon 2 meter)
 




Hadiah Pemenang Komen Video U Mobile Terbaik
Bakal memenangi tudung bawal, file bag & beg syiling
tudung bawal 

file bag

beg syiling


JOM JOIN RERAMAI!

15 comments

Assalamualaikum, nak join! heeee kerlas ok banyak gila hadiah2 nya :)

nak klik kat mana, puas cari button ni.. hihi

isk-isk...nak join juga lah tok...hihi

banyaknya hadiah.. kat mana nak teka ni? hihi.. baru muncul kan mmg outdated la..

mak aiiih. byknye hadiah. nak fm jeeee kite. hehe.

wahh byknye hadiah.. !! menarik nih.. bertuah sape yg dpt..


EmoticonEmoticon