Bulan Puasa Aktiviti Berblogwalking Kurang Aktif


As salam buat rakan pembaca,

Perkara ni bukan sahaja aku yang mengalami. Malah beberapa rakan blogger lain. Kurang masa untuk melakukan blogwalking di bulan puasa.


Macam bizi sangat je aku ni kan. Hehe. Actually, bila di bulan puasa ni..masa blogwalking biasa yang mengambil masa 3 jam sehari disingkatkan menjadi 1 jam sahaja. Sebab apa. Sebab petangnya tu aku bizi nak prepare juadah untuk berbuka nanti. So, dengan rushingnya aku akan buka blog. Update entry..lihat kat bahagian komen. Mana yang sempat aku terjah tu, aku blogwalking. Mungkin ade jugak beberapa senarai yang tertinggal di belakang. Huhu...hampun ya ibuk bapak :(

So, aku nak pohon maaf kalau tak sempat nak jengah blog korang. Insha Allah pasti akan disinggah jua. Haa...weekend aku free. Kalau takde aral melintang akan ku usha blog korang time tu. That’s why jugak korang akan lihat berbaris segmen/ga yang aku join bila weekend. Masa untuk balas dendam berblogging! Haha.. Thanks sudi singgah ke blog Yumida.


JEMPUT JOIN CER TEKA GAMBAR YUMIDA – KLIK SINI
Kalau korang jumpe iklan video U Mobile ni kat sidebar blog..
Jemput klik satu kali :)
Sedekah.... Makasih :)

23 comments

Saya banyak masa coz projek tak ada BW kat opis sehingga mungkin kalau internet kena blog tak dpt buat lagilah.

salam, betul tu yumida, sekarang bz tambah2 macam saya seorang pelajar :)

http://pemudattbc.blogspot.com/2013/07/syriadoakan-mujahidin-syria.html

Same la kita, bulan puasa ni takde masa nak bw, nak update entri lagi lah x sempat.

Nnt time raya kot baru boleh bw lama2.

dah bekerja ni lagilah susah nak update blog, apetah lagi BW :(

betul2 =) mmg sy tgok bulan puasa ni terhad sikit bw..ramai yg gndakn amalan phala..memasak dn mcm2 la..

yalah time posa tok susah mok carik masa blogging..

Betul. Kurang sangat masa untuk blogging, blogwalking. Mungkin lepas puasa akan aktif balik kot.

sama la kita yumida.. huhu.. ;)

mama pun sama jugak... lepas raya aktif balik lah kot..

Hehe..
Prepare untk bbuka lg pnting kak..
Kang x berasap dapur ssah lak,

samalah kita sis...terkejar2 balik dari office,malam kalau tak letih gi terawih pulak.

owh patutlah sis yumida dah lama tak singgah blog kak lea..sedih tau he3..selamat beramal ^^

samalah kita yumida...
mmg kurang sikit berBW bulan ni..

cik akak pun cam ya juga dik...hihi...
Kena tinggal lama-lama...hihi...
tapi ada free kita singgah lah balik :)

takpe Datin :-* saye paham Datin busy kih3

xpe dear.. mcm deqla ni mmg terjah habis-habisan kat opis.. hihihi...

Assalammualikum...kak Yumida,

ziarah sini tgk kekawan... bulan puasa biasa lah,,,ehhehe..mood pun kurang...

mselim3

Assalammualikum...kak Yumida,

ziarah sini tgk kekawan... bulan puasa biasa lah,,,ehhehe..mood pun kurang...

mselim3

betul tu. mlm pun dh penat kan. mesti tido awal. :)

Akak pun bz ja dear..tu Pasal jarang bleh balas Kunjungan...sori yek.. Dah klik untuk Yumida..Autoplay tau...

akak pn sama..bw mana yg sempat je

Betullah tu...samalah kita, buatlah sekadar termampu


EmoticonEmoticon