Sinopsis Satu Hari Di Sarajevo

Sinopsis Satu Hari Di Sarajevo Drama TV9

Satu Hari Di Sarajevo mengisahkan seorang jejaka, Isfahan (Remy Ishak) yang membawa diri ke Sarajevo selepas kecundang dalam percintaan. Hatinya remuk redam. Namun siapa sangka, kehadirannya di Sarajevo bakal menemui cinta baharu. Perwatakan Sabrina (Sara Ali) mencuit hati Isfahan. Isfahan merasakan perasaanya pada Sabrina semakin kuat. Hingga timbulnya bibit-bibit cinta.

Isfahan sering dibayangi memori silam. Teringatkan dirinya pernah dikecewakan. Lantaran itu, Isfahan sering berhati-hati untuk serius dalam perhubungan. Sekembalinya Isfahan ke tanah air, sekali lagi perasaan Isfahan diduga!

Kekasih lamanya ingin kembali ke pangkuannya. Isfahan diserang rasa bersalah. Bersalah pada Sabrina, cinta yang ditinggalnya di Sarajevo. Apakah keputusan Isfahan? Adakah dia memilih Sabrina atau kekasih lamanya? Nak tahu kisah selanjutnya? Tonton akan datang drama terbaru di TV9, Satu Hari Di Sarajevo. Yang mana drama Satu Hari Di Sarajevo ni akan disiarkan selepas tamatnya drama Setitis Kasih Darmia.

Gambar Drama Satu Hari Di Sarajevo

Sinopsis Satu Hari Di Sarajevo Drama TV9, gambar, pelakon Satu Hari Di Sarajevo, Remy Ishak – Isfahan, Sabrina – Sara Ali, drama Satu Hari Di Sarajevo akan menggantikan drama Setitis Kasih Darmia

Gambar Pelakon Satu Hari Di Sarajevo

Sinopsis Satu Hari Di Sarajevo Drama TV9, gambar, pelakon Satu Hari Di Sarajevo, Remy Ishak – Isfahan, Sabrina – Sara Ali, drama Satu Hari Di Sarajevo akan menggantikan drama Setitis Kasih Darmia
 Kredit foto: EDTV & Kosmo

Pelakon Satu Hari Di Sarajevo

Isfahan – Remy Ishak
Sabrina – Sara Ali

Saksikan akan datang drama Satu Hari Di Sarajevo
Jumlah episod Satu Hari Di Sarajevo: 14
Tarikh drama Satu Hari Di Sarajevo disiarkan: 2 Disember 2014
Hari: Selasa & Rabu
Jam: 8.30 malam
Saluran: TV9

Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih

4 comments

salam dear..wah mesti best n..nanti boleh la tgk..

Salam dik Yumida...macam menarik jer cerita ini...


EmoticonEmoticon