Lagu Ser Ser Ser – Ifa Raziah

Lagu Ser Ser Ser - Ifa Raziah
Ada yang dah dengar lagu Ser Ser Ser? Best lagu ni. Aku pun baru pertama kali dengar dalam Gegar Vaganza semalam.

Lirik lagu Ser Ser Ser - Ifa Raziah 
Berjumpa pertama diriku dengan sidia
Berpandang mata membuat aku berdebar
Mungkin kah ada rasa kutelah jatuh cinta
Pada pandang pertama dengan si dia


Tak disengaja aku berjumpa dengannya
Di tempat pesta disaat aku berdansa
Aku merasa riang menari bergembira
Berpandangan mata...aku jumpa sidia

Ser Ser Ser
Berjumpa dengan sidia
Ser Ser Ser
Berpandang mata dengannya

Ser Ser Ser
Bikin aku jatuh cinta
Ser Ser Ser
Gejolak di dalam dada

Bila melihat (kucuba kucuba)
Kuterus jatuh cinta (rasanya rasanya)
Pada pandang pertama (ku jumpa ku jumpa)
Hatiku jatuh cinta...

Lagu Ser Ser Ser  – Ifa Raziah, Video muzik Ser Ser Ser - Ifa Raziah, Download video lagu Ser Ser Ser - Ifa Raziah di You Tube, Lirik lagu Ser Ser Ser penyanyi Ifa Raziah, gambar Ifa Raziah Gegar Vaganza
Gambar Ifa Raziah Peserta Gegar Vaganza

First time aku dengar Ifa Raziah menyanyi di Konsert Pengenalan Gegar Vaganza. Sebelum ni, hanya tengok Ifa Raziah berlakon dalam tv. Rupanya baru aku tahu, Ifa Raziah ni penyanyi dangdut. Masa Ifa Raziah menyanyi dalam program Gegar Vaganza, ada Yus, Tauke dan Along masuk jadi penyanyi back up dan penari. Memang kelakar giler. Buat peminat Ifa Raziah, jom layan lagu Ser Ser Ser yang hangat lagi menyengat!

3 comments

hai yumida.. lamanye x singgah sini.. huhuhu..sorry eh..dah x boleh nk tegar mcm dedulu dah..hukhuk..

owhh yumida baru tau ye ifa ni penyanyi dangdut? deqla lama tau dah..cuma nafas dia mcm semput la masa kat pentas hari tu..x berapa minat kalo dia nynyi..lg sesuai kalo dia berlakon kot. huhu

Sik kalak kamek nengar lagu tok. Heheh.


EmoticonEmoticon