Lagu Kembalikan Semula - Ewal AF 2014

Ada yang dah dengar lagu single terbaru Ewal AF 2014?


Lirik lagu Kembalikan Semula - Ewal AF 2014

Kau adalah cinta terakhir dalam hidupku
Kau tutup semua pintu cinta buat diriku
Masihkah bisa
Ku katakan padamu


Maafkanlah
Maafkan aku yang berdosa
Kembalilah sayang aku merana
Cukup sudah cukup sudah
Sakitnya jiwa

Kau musnahkan semua
Cerita cinta ku denganmu
Kau pergi tinggalkan aku jauh sendiri

Jatuh aku tanpamu
Hilang semua harapan dan impianku
Maafkanlah
Maafkan aku yang berdosa
Kembalilah sayang aku merana
Cukup sudah

Ohh mengertilah
Ku ingin kau mengerti sayangku
Ku mohon kembalikan semua
Rasa cinta kita
Yang dulu semula... semula
Kembali semula semua...

Lagu single terbaru Ewal AF 2014 Kembalikan Semula, Komposer lagu Kembalikan Semula – DJ Fuzz, Video lagu Kembalikan Semula - Ewal AF 2014, Download video lagu Kembalikan Semula - Ewal AF 2014 di You Tube, Lirik lagu Kembalikan Semula, nyanyian Ewal AF 2014,
Gambar Ewal AF 2014

Dah dengar lagu Kembalikan Semula? Ewal salah seorang peserta Akademi Fantasia yang aku minat. Suka lontaran vokal Ewal. Hidung dia cute! Mancung! Jangan lupa u olls dengarkan lagu single terbaru Ewal bertajuk Kembalikan Semula. Moga Ewal AF 2014 sukses dalam bidang muzik. 


Lagu Single Terbaru Peserta Akademi Fantasia AF 2014
Ewal AF 2014 – Kembalikan Semula
Firman AF 2014 – Dipintu Mu
Aman AF 2014 – Without You
Nuha AF 2014 – Pertama Kali
Adel AF 2014 – Hati
Azwan AF 2014 – Harus Akhiri Ceritanya
Nina AF 2014 – Misteri
Zarif AF 2014 - Kau Bernama Cinta

Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih

3 comments

ASSALAMUALAIKUM UMI.
BANYAK YANG TERSIRAT DI SEBALIK LAGUNYA...

http://jmbelog.blogspot.com/

Lagu Ewal pun best juga...tahniah kepada Ewal yang menduduki tempat yang ke-3.

Lagu Ewal pun best juga...tahniah kepada Ewal yang menduduki tempat yang ke-3.


EmoticonEmoticon