Balik Kampung – Adik Ipar Kahwin

22 Nov 2014 merupakan tarikh keberangkatan aku dan hb balik kampung. Majlis resepsi adik ipar aku 30/11/2014. So, balik seminggu awal. Tolong-tolong apa yang patut. Huhuhu…sure busy. Lenguh tangan mak!

Kenduri kahwin besar macam ni perlukan gotong royong. Part paling meletihkan lepas habis kenduri, sakit kaki, lengan semua. Nak duduk pun terasa sakit badan.

Alangkah bestnya kalau pakai katering. Boleh goyang kaki sambil pegang kamera ambik gambar pengantin. Hikhik.. Hope masa urusan super busy tu nanti tubuh badan aku sihat walafiat, memandangkan aku sekarang masih dalam proses penyembuhan sakit tekak. Ada ulser kat tekak. Memang sakit. Nak tidur pun tak lena, setiap 1 jam bangun sebab tekak rasa kering dan sakit nak telan air liur. Moga aku sembuh dengan cepat.

tayar kereta

Bye...aku dan hb tersayang tengah on the way balik kampung ni. 11 jam perjalanan guna kereta. Dijangka tiba jam 7.00 malam nanti. Doakan moga perjalanan kami lancar dan selamat sampai ke destinasi. Assalamualaikum..

5 comments

selamat pulang ke kampung sis :)

Dapatkan aplikasi android untuk blog anda di http://goo.gl/g1WtSi

Assalammualaikum... yumida,

selamat perjalanan pergi dan balik..k. Amin..

mselim3

pls: baca doa menaiki kenderaan k...

In shaa Allah semoga Yumida selamat sampai ke tempat yang dituju.. biasa laa bila kenduri secara gotong royong memang akan meletihkan kita.. semoga Yumida diberi kesihatan yang baik untuk membantu kelancaran majlis ni nanti..

semoga dipermudahkan segalanya...^_^


EmoticonEmoticon