AF 2014 MASUK: Peserta Tersingkir Diserap Semula

Peserta Akademi Fantasia AF 2014 yang tersingkir sebelum ni, bakal diserap masuk. Pengumuman AF 2014 MASUK dibuat melalui rancangan Meletop yang disiarkan malam tadi. Aku dah agak, mesti ada nyer AF MASUK.

Cuma AF 2014MASUK kali ni agak berbeza berbanding AF MASUK yang lepas-lepas. Kalau dulu, perlukan undian peminat melayakkan peserta tersingkir masuk semula dalam Akademi Fantasia. AF 2014 tahun ni, berlainan sedikit.

AF 2014 MASUK: Peserta tersingkir diserap semula, AFUNDI MASUK, AF SERAP MASUK, peserta AF 2014 diserap masuk Akademi Fantasia, AF MASUK Konsert AF 2014 Minggu 9, Konsert AF 2014 Separuh Akhir

Keputusan pemilihan peserta yang layak diserap masuk akan ditentukan oleh pihak pengetua AF 2014 iaitu Datuk Hattan, barisan tenaga pengajar dan juga perbincangan dengan pihak Astro. Siapa dan berapa jumlah peserta yang akan diserap masuk, masih belum ditentukan lagi. Tekaan aku, peserta yang akan diserap masuk pastinya Adel. Peserta AF 2014 yang begitu berbakat, namun kecundang dengan undian penonton di Konsert AF 2014 minggu ke-7. Wait and see nanti…

Ini bermakna, penonton tidak perlu menghabiskan kredit untuk membuat AFUNDI MASUK. Jimat kredit u olls. Kalau bagi aku, yang layak diserap masuk memang Adel. Kalau ada 2 peserta AF MASUK, peserta AF 2014 seterusnya ialah Muna. Tapi kalau pemilihan dibuat untuk peserta lain, erk… Speechless. Peserta yang dipilih untuk diserap masuk akan diumumkan di Konsert AF 2014 Minggu 9 (Konsert AF 2014 Separuh Akhir) bertarikh 2 Oktober 2014.   

Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih

8 comments

Tauk dah AF tok.. Mesti Adel masok bah.

Salam singgah dik Yumida...sama juga nak Adel dan Muna masuk semula....hehe...

Salam singgah dik Yumida...sama juga nak Adel dan Muna masuk semula....hehe...

Realitinya bermula disini..:)
Pasti af masuk akan ada jika yg fav keluar awal kan

For me ..
Surely Adel akan di serap ..pastu Adel la dapat tempat paling rendah no 2
macam yang sebelom2 ni ... huhuhu


EmoticonEmoticon