Crumble Shawl Purple & Inner

Alhamdulillah, rezeki. Menerima sehelai shawl berwarna purple dengan corak coklat yang cantik memikat hati. Hadiah shawl ni datangnya dari blogger Fara Huda.

Crumble Shawl Purple & Inner, gambar shawl, shawl cantik, fesyen shawl, inner anak tudung

Ucapan tahniah dari blogger Huda. Tengkiu tau!

Yey, bertambahlah koleksi shawl adikku nanti. Adik aku memang penggemar shawl. Macam-macam fesyen shawl dia boleh buat. Aku je tak sekreatif tu. Al maklum la taste aku ni taste orang tua. Pakai tudung awning, main masuk je tu.

Terimalah pantun 2 kerat dariku:
Terima kasih daun keladi,
Moga blogger Farra Huda sentiasa dimurahkan rezeki.


power bank

7 comments

Salam singgah pagi dik Yumida
..wahh....tahniah yer...bertuahnya adik Yumida dapat shawl...cantik...

Tahniah Yumida.. dulu pernah sekali pakai shawl.. nih dah xbrapa minat nak belit2 shawl.. main pakai jer, hehehe..

tahniah yumida...murah rezeki yumida...^_^

tahniah...adik jugak yang dapatkan,,,


EmoticonEmoticon