Tropicana Twister perisa oren

Tropicana Twister perisa oren, harga Tropicana Twister, khasiat Tropicana Twister , kebaikan Tropicana Twister
 Tropicana Twister
Harga: RM2.40 

Tengok je botol ni sure telan air liur jap! Menyegarkan! Especially bila minum time panas-panas. Segar sentiasa! Bagi yang kurang suka manis boleh tambah air kosong dalam Tropicana Twister. Suka part yang biji-biji buah dalam tu. Terasa jus aslinya! Jus oren!

Khasiat Tropicana Twister perisa oren:
Mengandungi vitamin A, C dan E

Tropicana Twister perisa oren, harga Tropicana Twister, khasiat Tropicana Twister , kebaikan Tropicana Twister

Teringat masa kat Jakarta bulan lepas. Time tu kehausan sesangat. Nak beli air minuman botol yang orang jaja tu, tersangatlah mahal. Yang menjualnya bukan orang-orang tua. Tapi budak remaja. Usung troli ke sana ke mari. Memang kagum tengok diorang kat sana. Gigih mencari wang pendapatan.

Lepas tu aku pun tanya berapa harga 1 botol air Tropicana Twister. Dia cakap Rp 15,000. Mak ai mahalnya! Sekitar RM4.30 sebotol. Padahal kalau kat Malaysia dalam RM2.40 je. Aku pun cancel beli. Kali ke-3 dia usung lagi troli melintasi aku, dia pun cakap, “Ibuk, nah saya kasi Rp 10,000 (RM2.80) saja”. Aku cakap, mahal. “Kasi Rp 8,000 saja”. Dia cakap ok, terus aku rembat! Haha.. Haus sesangat kan. Time tu dalam shopping kompleks, penuh dan sesak! Nak cari kedai minuman susah. So, dapat la air Tropicana Twister yang menyegarkan dengan harga RM2.30. 

17 comments

haus sa tekak nangga aek tk.huhu

time pns2 mmg dahaga kan..apapun air nih mmg sdap..saya pun suka..

memang sedap, tapi terlalu manis..akak mesti tambah air

air ni mmg sedap sgt.. sekali teguk pun bleh habis.. hehe

panas2 minum air ni sedap ni...

dah lama tak rasa twister oren nie.....

Memang sedap ni lya selalu juga minum

pilihan terbaik...
mmg tiada tandingan oren tropicana nie.
kalau jalan jauh mmg wahib beli sebotol

suka minum ni juga... sedap..

thanks sudi join segmen nak url #3, senarai blog ada di http://www.mialiana.com/2014/04/senarai-url-blog-3.html

best minum cuaca panas sekarang ni..

jap lagi nak pergi beli la...

yang perisa oren ini memang paling sedap...terasa orennya time minum..hehehe

Regards,
-Strider-

Assalamualaikum dik Yumida...memang sedap Tropicana Twister ni...akak pun suka sangat..

Mmg best.. saya pun suka.. :)


EmoticonEmoticon