Harga Motorola Moto X RM1,499

Handphone baru lagi. Semalam Nokia X, kini Moto X. Ada apa pada X? Maybe pengeluar nak kasi orang ramai mudah ingat dengan model handphone tu kot. Kameranya bersaiz 10 megapixels. Agak besar jugak. Boleh tahan la. Buat kengkawan yang berminat dengan model baru ni.. Motorola Moto X. Dapatkan di pasaran dengan harga RM1,499.00. 
Harga Motorola Moto X RM1,499. Spesifikasi Motorola Moto X. gambar Motorola Moto X. ciri-ciri Motorola Moto X. keistimewaan Motorola Moto X. warna pilihan Motorola Moto X.
Motorola Moto X

Spesifikasi Motorola Moto X

Harga Moto X: RM1,499
Pemprosesan: Dual Core Qualcomm Snapdragon S4 Pro 1.7GHz
RAM: 2GB
Paparan: 4.7 inci AMOLED
OS: Android 4.2.2 Jelly Bean
Rangkaian: WiFi, 2G, 3G, 4G
Dimensi: 65.3, 129.4 x 10.4mm
Berat: 130g
Kamera: 10MP
Bateri: 2200mAh

Ciri-ciri Motorola Moto X

Motorola Moto X mempunyai skrin Super AMOLED sebesar 4.7 inci dengan paparan diperbuat daripada Corning Gorilla Glass 3. Berasaskan resolusi 1280 x 720 piksel, mesin ini dibangunkan bersama cip pemprosesan Dual Core Qualcomm Snapdragon S4 Pro 1.7GHz yang dipadankan dengan cip grafik Adreno 320. Manakala RAMnya ditetapkan pada 2GB serta tidak lupa kapasiti bateri sehingga 2200mAh yang menjadikan telefon Motorola Moto X kategori pertengahan.
Sumber: hmetro

Keistimewaan Motorola Moto X

Menariknya, Moto X memperkemaskan fungsi arahan suara yang jarang dilakukan dalam peranti Android lain selain teknologi Active Display yang memaparkan notifikasi di atas skrin secara tetap tanpa pengguna perlu menekan butang untuk menghidupkan peranti. Moto X didatangkan ke Malaysia dengan kapasiti setoran 16GB.

Pilihan warna Motorola Moto X

 Hitam
Putih

5 comments

minat husna dkat smartfon, mesti nak cari kamera saiz besar mcm ni.. mcm ninethology kalau x silap ada 14MP kot..

Ok juga kameranya.. android pun power...

Menarik..tp harganya melebihi bajet..hihihi..


EmoticonEmoticon