Pelakon Aku Isterinya

Dah tengok drama terbaru TV3? Baru je disiarkan semalam,  Aku Isterinya. Menggandingkan lakonan mantap antara Anzalna dan juga Izzue Islam. Untuk first episode ok. Boleh tahan! Sama-sama kita saksikan episode seterusnya minggu depan. Jom berkenalan dengan para pelakon yang menjayakan drama  Aku Isterinya.

Aku Isterinya – Slot Akasia TV3, sinopsis Aku Isterinya, gambar Aku Isterinya, pelakon Aku Isterinya, nama Pelakon Aku Isterinya

Pelakon utama Aku Isterinya
Mikail - Izzue Islam
Mya Arlissa - Anzalna Nasir
Adam – Syazwan Zulkifly
Yanti – Lia Natalia
Lisa - Shira Ayoub
Suzzane - Uqasha Senrose
Datuk Lufti – Datuk Eizlan Yusof
Datin Adiba - Marissa Yasmin
Datin Sofea – Noniwara
Lisa – Elizad Sharifudin
Muzifa – Syatila Melvin
Suzanne –Shakilla Khoriri
Shamil – Fazren
Farhan – Mardiana Alwi

Pelakon pembantu Aku Isterinya
Jef – Azhariza Idzuan
Kak Melah – Aisah Abdullah
Nadia – Dayangku Faratiwan Adnil
Tauke kedai runcit – Fendi Julians
Pak Sahak – Hamdan Yasin
Mak Ngah – Hasimah
Mak Senah – Halimatussadiah
Mak Jah – Halimah Naim
            Mimi – Inas Sofea
Nenek – Kisma Johar
Suzi – Lunia Ara Syieda

Saksikan drama slot Akasia Aku Isterinya
Adaptasi dari novel Aku Bukan Mistress
Hari: Isnin hingga Khamis
Jam: 7.00 petang hingga 8.00 malam
Saluran: TV3

13 comments

kita tengok jugak cerita ni ..
ain nak ajak join 1st giveaway ain..
<3 Follow Click Like Sempoi Giveaway <3
http://akuainkausiapa.blogspot.com/2014/04/follow-click-like-sempoi-giveaway.html

Kalau tanya Muz, nak tukar Mikhael boleh? Haha....

izzue kena buang misai tu baru hensem.. hahaha XD

Hihi cik akak tak layan cta tok dik

suka watak utama anzalna.. cute je sepanjang masa

klu jln crte ikut novel sebijik mmg best tp hero cam xsesuai la.........;-(

harapnya citer nih untuk episod akan datang makin best laa..utk episod terawal nih nampak best..

wahh ramainya pelakon2 nya

This comment has been removed by the author.

Belom berkesempatan nak tgk ...

Assalamualaikum dik Yumida...ramai jugak pelakon dia kan...


EmoticonEmoticon