sama ada bersedia atau tidak...harus hadapinya..

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan...

Hari yg begitu sayu.....
gusar...resah...bimbang..simpati..

'kau' begitu istimewa di hatiku

Ku tonton program realiti ON AIR
beriya-iya air mata mengalir
tatkala Malissa digugurkan
terhamburlah perasaan yg berkocakkan di jiwaku
tika itu juga aku terkenang pada 'mu'
hatiku sebak...
terasa kehangatan air mata bergenang di kelopak mata
ku cuba utk bertahan
agar x di lihat lemah
juga menyelindung perasaan di sebalik kisah Malissa
namun...siapa mampu menipu kata hati

'kehilangan' itu pahit rasanya
andai...aku di duga sekali lagi....


17 comments

tak faham. tersirat maksudnya nih. :)

Dalam sangat maksud tu sampai sukar nak difahami...

3 kali baca untuk fahamkan...

hmmmm....anda sedang berpuitis atau menceritakan disebalik kisah rancangan.

takmo sedey..sedey tau..dear,kang hingus leleh2 lak..payah kita nak cari tisu..hehehe.

relax...relax....dont be too hard on urself... :)

siapa yang pergi cik yumida? hurmmm harap bersabar kay.. :)

ahha.. nak nangis tapi bila pkkan hanyalah rancangan realiti trasa geli hati

hahaha...ni mesti hasanal bolkiah punye hal....

kdg2 jer wani tertengok on air ni..hihihi...xikut sgt :)

owh tak tengok tapi kata2 u sangat terpesona mehh

bersungguh-sungguh tengok tv yumida ni tau..tp saya pun kadang2 layan jg menangis dpn tv hihihihi

hai3! yumida.. hehe. tenkiu! follow n blogwalking ehh! saya follower awak ke 1232 :)


EmoticonEmoticon