Ingin Ku Tampar Pipi Gebumu Itu!

Aku sangat geram!
geram pada si pipi gebu
ringan saja tangan ku melayang singgah ke pipimu
aku peduli apa!
janji aku puas!!!

Takut???
bagus!!! baru kau tahu aku begitu ganas kannn..
jadi..berhati-hatilah kau..
jangan sampai aku terlihat pipi gebumu itu

Siti Lulu
Siti Lolo
sentiasa sahaja menjadi mangsa penamparku
HAHAHAHA....see...gelak aku pon menakutkan!!!
kau begitu kerdil untuk mengadu pada si ibu mu
HAHAHAHA...apa ibumu boleh buat?
hanya jelingan tajam...cisssss! sunggoh ku x takut pada ibumu...
HAHAHAHA..aku gelak lagi..

Kamu berdua...pandai sunggoh berdrama
berkejaran di atas tilam dunlop ku
ketawa mengekek-ngekek
'tup!!!' Si Siti Lulu terjatuh
betul-betul di sebelah aku

Ibu mu cemas!! 
berlari-lari mendapatkan si anak yg terjatuh
seketika...
ibumu menjeling maut padaku!
meletakkan hukuman berat ke atas ku
tanpa usul periksa!!!!
harus aku marah! menegakkan kebenaran
aku bertempik, "bukan salah aku laaaaa!!!"

Aku berlalu..
dgn hati berkecai...
sunggoh..bukan salahku..
dendam tersimpul rapi...akan ku tampar pipi gebumu lagi!

Mempersembahkan Si Siti Lulu & Si Siti Lolo

Masih ku ragui jantina kamu
Andai kamu JANTAN..akan ku tukar namamu kpd Si Lol & Lul
*makluman: aku hanya bermain tampar-tampar manja

37 comments

Scomellnyer...:) check jantina tu bebetul Ida, ekekeke...

dah besar mesti comel nie, sedap buat pel0k

nasib baik tampar manje. gaya cakap seperti ganas.. hehe

nasib baik tampar manje. gaya cakap seperti ganas.. hehe

http://sweetmisskk.blogspot.com/2012/06/mega-tech-giveaway-by-mizzsninie-cikmun.html

jom join giveaway mizz ninie!

Hadiah :
* Sebuah MP3 Player
* Sebuah Phone Samsung
* Sebuah Kamera Lomo
* Button Badge K-pop
* Inner Neck
* 30 Bloglist Selama Sebulan
* 10 Banner

dah dapat nama kucing dah? siap siti kat depan. hihihi.. comelnya putih gebu. kalo tampar betul2 mau pengsan lulu & lolo tu. :)

ngee... comel. lps ni nak try tampar rimau lak..hehehe.

Comey jer..
Kat rumah ada jugak tp sekor jer...mmg terhibur tengok aksi2 ganazzzz dia tuu...

lor ingat td drama brutal yg sdg ku baca nie...hehehe...cumel...

nasib tampar manje aje...heee

kecik2 macm anak tikus lak ek...

hehe..siti lulu dan siti lolo ye?? :P

wah glam betul nama si kecik kamu...hehe

wah glam betul nama si kecik kamu...hehe

ahahahah..nm terbaik la,,hehehe

hakhakhak...nak tergelak akuh bace....lol???hehehehe (kalau jantan)
pelik kot name tuh...hehehehe...siti lulu&siti lolo...suke name tuh....heheheh...

alololo comelnya..
siap letak siti kat depan nm tu..hehehe

hihi.. cute da jak pusak kecik tok..

lolo..lulu..chomelnyer!!!!!!!!!

geram aku tengok~

selamat bermain ngan kucen....

La hai kucing rupanya... Ingatkan nk tampaq sapa tadi...

yumida,saya urg jb lah..sya tahu,melalui kwn2 bloger sarawak jugak...hihihi.

tq psl blog tue..nnti akan repair smula templates..mmg tahu loading slow..

comel nama ya tek..mek ngga pun mok tampar2 mnja juak..hihi

alahaiii comelnya...kalau mcm ni la si lolo dan si lulu...boleh join main sama tak? huhuhu
thanks follow u back ;)

Comelnya! Mintak sekor bley? Hehe.. =)

comel ^^

anda di tag.. jom join :)

http://hanamiko-sakura.blogspot.com/2012/06/giveaway-birthday-giveaway-and-up-your.html

Comel je =D hehe.

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/my-birthday-on-this-year.html

suspen betul citer ni hahaha

deqla pun ada ank kucing..3 ekor...nnti la deqla persembahkan pada semua pulak..hihi..nama ank2 kucing deqla tu.. along, angah dan alang.. :)

kiut jer nm tu,,,,ingatkan yumida nak penampor saper larh...gerun kejap hikhikhik

dah agak dah.. mesti kucing kan haha


EmoticonEmoticon