Contest: Berapa Harga Lauk Ni Kak?

KLIK BANNER UTK JOIN

Nasi putih, sayur, sedikit kuah dan air suam.

Hint : Terkena aku semalam. Demm!!

Syarat2 penyertaan :
  1. Warganegara Mesia
  2. Mampu melihat gambar di atas (yang jilat skrin lappy dibatalkan penyertaan)
  3. Korang buat entry tajuk macam aku buat, copy paste gambar, backlink ke
    blog aku dan letak harga yang korang teka. Tapayah nak ayat panjang2. Settle!
  4. Letak link entry yang korang dah buat kat ruangan komen, senang aku terjah
  5. Tempoh sampai pukul 12 tengah malam ni, Khamis 8 Jun 2012 sahaja.
  6. Nilai harga terhampir akan dinobatkan pemenang.
  7. Esok hari Jumaat aku umumkan pemenang
HARGA: RM5.20


6 comments

xsempat dah .. dah kul 1212

ala..tak sempat.. baru nk teka juga..hihi

slamat meneke...errr...x pandai maen teka-teka...heheheh...

>senyum dipagi ari jumaat<

RM 5.20 ? kt mane ni yumida? klu kat sini rege lebih kurg RM 4.00-4.50

hehe trimas join :D tggu result kua harini tau *dh mcm tunggu result peksa plak :D


EmoticonEmoticon