Aku Tipu Ekceli

Haaaa! tajuk gempak kannn
Ye ke aku tipu...errrrr...ye ke...kita baca kt bwh la erk...

Cer korang bandingkan antara pic asal ngn vector yg dah siap
Bahagian mana 1 yg x sama? Yg mana yg aku dh ubah
Haaaa...tu kira tipu la kannn
Tipu sket je..

Pic asal yg sudah di edit agar x nampak auratnya...
Sebab? Utk pemahaman yg lbh lanjut n mendlm korang kena KLIK SINI
Lokasi: The Spring


Komen tuan pic: (sebulan yg lps)
eh...apsal ko lukis muka aku cam antu..terkezut aku nengok
bibir nampak pelik
dagu tuuuu...dagu tu membengkak sblh
xde batang hidung 
blh pulak ko warnakn rambut aku maroon erk..

Ko ske x yg aku lukis ni? = TAK
Wokeh...aku kasi upgrade sket erk...
Tungguuuuuuuu....


Haaa..yg terbaru...
tp apsal x sama ngn muka ko..kikiki..
aku dh bt pembedahan plastik la kt muka ko..aku gelak lg...hewhewhew...

Perubahan:
dh ade batang idung...santek kannnn
rambut rebonding-kasi kipas lg
aku dh hidupkan anak mata ko
tp diakui, bibir tu nampak pelik...

Dpt SMS petang td dri empunya pic:
'Weiii...bj kurung aku dh sampai..cantik! Ko jeles x?'
Vengong...mesti la aku jeles..nnti aku nk pinjam
'Heppp! x boleh!'

***********************************************************************************
Perbandingan pic asal & vector
Bahagian mana yg TAK SAMA?


37 comments

rmbut jdi maroon sbb lppy dah hbis ink..haha..comel..:P

Heheheh...

Technology masa kini sgt bahaya. Bagi adjust cantik2..
Sekali jumpa orang sebenar bersemut nengoknya.ekekkeke

si matatajam: vector yg kurang ton nya..kurang pengcahayaan...vector paling ringkas...

Hehe.. senyum2 mek baca dialog ya deng.. pandei juak ktk edit owh.. mun kmk edit ng xda rupa org dh.. haha

CAMY: yeah...awak sgt teliti :)

yg pasti itu bukan yumida kan kan..kan....hihihi lari...

nice....yumida tolong buatkan satu....

permintaan ni. ambil saja gambar2 yg agak yg konon2 paling best dalam blog aku.

nak tgk juga hasilnya

muka tu nmpk pelikk
tp ok je
:D

Yang 2nd tu nmpk slim compare ngan 1st, hehehe...tang muka tu la...:)

Cantikla..beza kat hidung ,bibir & bentuk muka..pandai lukis :) sukew2! :)

hahaa..pndy dia wat ek..cumeii

This comment has been removed by a blog administrator.

deq's qienz: sy dh masukkan blog akak lam bloglist SI GORGEOUS sy...

hehee..xperla mida tima kaseh yerr..hehee mida mmg sporting..xsalah akak kenai mida..besttt :)

hehhehe terror gak pndai lukis vector..lau sy mmg x reti laa

Oklah ni. kalau saya lukis, tak jadi bentuk org kot? hehehe.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

MM.. BOLEH LA..HEHE.. YUMIDA.. U PUNYA LINK KAT PROFILE XDE LA...NSIB DE LETAK KAT BLOGLIST...KLU X XDPT NK MSUK BLOG NI DAH..HUHU

bahgaian muka mayb kne tambah ag..kurang ckit...hehe...

Kcak eh! terer gler kak polah bnda cmtowk ^^

mata, hidong, pipi, warna rambut

pandey ktk molah ventor tok...
kmk pernah coba molah p sik menjadi... hehehe

dah ok dah..sng skit dh..ehheh... cepat dia ambik action..leh jadi pengawai polis cmni..hehehe

yumida thanx tag akak...insyaallah ada ms akak join...vector yg bawah lagi slim pd yg atas....hidung pun dh jd mancung hahha :))

berbeza sagat2 dua 2 gambar tu!

saya tengok sama je...hehe~ :p

pandainye..kalu saya wat..entah2 jadi cik ponti..hahahhaha

xfaham sebenarnya..hehe sama ja

teringin nk ade doodle sendri...awak buatkan utk kite bleh? :) hehe

heheeh..ada2 saja yumida ni...apa2pun ttp cantik

yang tak samanya adalah rambut pada baju tu kan..?

kalau ikut yang asal bunga2 pink, tapi yumida buat awan2 pink..hihihi

betul x...?

U buat vector guna software apa? Saya teringin juga nak buat vector. Dh download Inkscape tp tak reti nak guna pula. Saya pandai guna GIMP aje. I velous hehehe.

2nd slim dr yg 1st tp suka picta kt baju 2..unik..hehe

pipi dah slim skit. hihi.. :)


EmoticonEmoticon